Днес в шоурума на Maserati в София се състоя обща пресконференция на Maserati и Audemars Piguet, организирана от представителите на световноизвестните марки в България – Gransport Auto и “Маестро Ювелир”.
От 2004 година Audemar Piguet е официален спонсор на Trofeo Maserati Europa. По този случай компанията произвежда лимитирана серия от часовници, с която отпразнуват 90-годишнината от създаването на марката Maserati през 1914 г.Audemars Piguet посвещава модела МС12 турбийон и хронограф на успеха на Maserati МС12 в турнира на Международната автомобилна федерация (ФИА) за Купата на производителите на GT коли през 2005 г. От тогава до днес са произведени само 150 броя часовници от платина 950.
Maserati МС12 напомня прочутия модел „Бърдкейдж” от 60-те години. Произведени са само петдесет екземпляра, всеки от които струва 720 000 евро. От пътническия автомобил е разработен състезателен GT вариант – това е колата, която отбеляза завръщането на Maserati в състезанията на GT шампионата на ФИА.
Един от бисерите в колекцията на АР е часовникът Jules Audemars Equation of Time. Той отмерва часовете, в който слънцето изгрява и залязва, има лунен, както и вечен календар. Специално за клиенти от България часовникът ще бъде синхронизиран с града, в който живеят. “Маестро Ювелир” предлагат и уникалния Millinary Deadbeat Second, новия часовник от колекцията за 2007 г. Audemars Piguet Escapement.
Първото четиримесечие на 2007 г. е изключително успешно за производителя Maserati S.p.a. На Източно Европейските пазари, част от които е и България, компанията бележи 90% ръст в продажбите в сравнение със същия период на миналата година. До голяма степен, този резултат се дължи на пускането в серийно производство на новия модел на Maserati - Quattroporte Automatic.
На Северноамериканското международно автомобилно изложение в Детройт през януари 2007 г. Maserati S.p.a за първи път представиха своя нов модел Quattroporte Automatic с изцяло ново хидравлично 6-скоростно предаване. До днес са продадени 9000 броя от луксозния автомобил, рекордно постижение за Maserati; 31 награди, получени през трите години от дебюта на автомобила досега. Успоредно с Quattroporte със скоростна кутия DuoSelect, Quattroporte Automatic се предлага също и във вариант Executive GT, който е по-луксозен и с увеличен комфорт при шофиране, и във вариант Sport GT, при който се набляга на спортните характеристики на автомобила.
В България, Maserati Quattroporte се предлага с автоматична скоростна кутия от януари 2007 г. и вече е сред най-търсените модели на марката. През септември тази година предстои пускането в продажба в България и на най-новия модел на Maserati представен на тазгодишното изложение в Женева- Maserati GranTurismo.
През 2006 година са продадени 5700 автомобила с марката Maserati, което представлява увеличение от 3% спрямо предходната година. Пазарът в Източна Европа остава предизвикателство за компанията, но благодарение на новите модели като Quattroporte Automatic, Maserati внася качествена промяна в рамките на тази категория изделия и успешно отстоява силната конкуренция в този сегмент.