Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Maserati Levante GTS (2018) с як V8 от Ferrari

26.03.2018 09:50

Предвидена е най-новата Touch Control Plus инфотейнмънт система с 8,4-инчов тъчскрийн

Maserati пуска през 2018 на пазара най-добрата версия на Maserati Levante. В момента Levante GTS е заловен от нашия фотограф на прототипи по време на  зимен тест в далечния север.

Под контурирания капак моделът крие 3,8-литров V8, разработен от Ferrari. Той вече стана известен от Quattroporte GTS и в лимузината генерира 530 к.с., а в SUV осмакът със сигурност трябва да е с малко повече мощност. Докато седанът е ограничен на 310 км/ч, Levante GTS вероятно ще е под 300 км/ч. За куплиране на мощността отговаря осемстепенна автоматична скоростна кутия на ZF, която разпределя задвижващия момент между четирите колела. Спринтът от нула до 100  GTS реализира за около 4,5 секунди.

Maserati Levante GTS е със 100 к.с. по мощен от S-версията


Визуално Levante GTS е настроен спрямо по-голямата мощност. Съответно предната престилка е с по-големи въздухозаборници, както и страничните прагове са модифицирани. Спортната визия се разпознава и от ревизираната задна престилка. Още с Levante S с 430 к.с. става ясно накъде се движат нещата. Зад алуминиевите джанти се намират настроената спрямо повишената мощност спирачна система. Мощният SUV разполага също така с по-твърдо регулируемо пневматично шаси.

Maserati е предвидил карбон и фина кожа за интериора, както и най-новата Touch Control Plus инфотейнмънт система с 8,4-инчов тъчскрийн и контролен бутон на централната конзола отпред. Разбира се, в топ версията има на борда асистент за предупреждение при напускане на лентата на движение, разпознаване на пътни знаци, адаптивен круиз контрол със старт-стоп система , предупреждение за сблъсък и асистент на мъртвия ъгъл.

Дали V8-Maserati ще струва над 100 00 евро

Италианската марка иска с Maserati Levante GTS да се пробва в сегмента на мощните SUV, където всъдеходът ще се изправи срещу конкуренти като Porsche Cayenne Turbo или Range Rover Velar SVR и двата с V8 и мощност 550 к.с.
Maserati предлага в момента Levante със стартово ниво от 350 к.с. и версията S с 430 к.с. – и съответно трилитров бензинов V6 двигател. Освен това се предлага V6 дизел с трилитров обем и мощност от 275 к.с.  Бензиновият струва 77 520  или 91 120 евро, а дизелът - 72 630 евро. Maserati Levante GTS вероятно ще удари 100 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus