Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Maserati Levante Hybrid с подобрена ефективност

19.04.2021 14:10

Италианският SUV поличава електрифициран 2,0-литров бензинов двигател

Maserati направи следващата си стъпка към електрификация с представянето на Levante Hybrid, който следва седана Ghibli при приемането на 48V мека хибридна функционалност за подобрена ефективност.

В продажба в края на тази година, новият вариант на Levante получава  2,0-литров четирицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор и вграден стартер-генератор, който възстановява енергията при спиране и забавяне, за да зареди акумулаторната батерия.

Това от своя страна задвижва електрически мотор ‘eBooster’, за да осигури леко усилване на мощността при ускоряване и при ниски обороти.

Въпреки намаляването на емисиите с 18% (до 231-252 г/ км) в сравнение с неелектрифицирания бензинов V6, хибридът със задвижване на всички колела предлага сравними мощности от 325 к.с. до максимална скорост от 240 км/ч.

Новият задвижващ механизъм също тежи по-малко от V6 и предлага подобрено разпределение на теглото - благодарение на батерията, монтирана отзад, така че Hybrid е "още по-пъргав и забавен за шофиране", според компанията.

Твърди се, че все още издава традиционно „ръмжене“ на Maserati, без да се използват усилватели. „Всеки, който се намира на борда на хибрида на Maserati, все още трябва да чува безпогрешния рев на двигател на Maserati“, казват  от компанията, предлагайки подобно третиране за всички предстоящи електрифицирани и вероятно електрически модели.

Както при Ghibli, Hybrid е маркиран с фини сини детайли - а именно с характерните три странични отвора за въздух, спирачни апарати и странично лого. Темата продължава вътре, където седалките са бродиране  синьо и е въведено ново лого за информационно-развлекателната система.

Levante Hybrid се предлага GT с гама, която носи хромирани детайли за предната броня и радиаторната решетка, фоирмени лога и интериорни материали, допълващи гамата.

Версиите Hybrid и GT на Levante пристигат като част от освежаването  в средата на живота на цялата SUV гама, четири години след пускането му за първи път. Промените за 2021 г. включват преоформени задни светлини, нов дизайн на решетката, информационно-развлекателен екран с по-висока разделителна способност и набор от нови помощни средства за водача и услуги за свързване.

Актуализираните цени и спецификации за гамата на Levante - включително новия Hybrid и GT - ще бъдат разкрити по-близо до пристигането на автомобила в дилърите.

Коментари
comments powered by Disqus