Възраждането на бранда е ключов момент за концерна Fiat Chrysler Automobiles
Maserati няма да продаде повече от 75 000 автомобила през годината в целия свят, заяви Умберто Мария Сини, шеф на продажбите за отвъдморските пазари.
От Maserati подчертаха, че тази цел трябва да бъде постигната до 2018, като първо трябва да премине психологическата бариера от 50 000 нови регистрации през следващата година. Миналата година производителят на спортни автомобили продаде общо 15 400 единици.
Възраждането на бранда Maserati е ключов елемент в политиката на концерна Fiat Chrysler Automobiles, чиято главна цел е да стане печеливш в Европа. Същата задача стои и пред производителя на спортни автомобили Alfa Romeo.
Производствената гама на марката, която включва моделите GranTurismo, Quattroporte и компактния, с по-ниска цена, Ghibli, ще бъде разширена в края на 2015 или през 2016 с високопроходимия модел Levante SUV. След Levante, производителят обещава премиера на двуместния спортен модел Alfieri.