Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Maserati празнува 50 години от първото купе Indy

03.07.2019 11:38

Между 1969 и 1975 г. италианците ще произведат общо 1102 екземпляра от модела

Преди 50 години, на 1 юли 1969 г., е произведен първият Maserati Indy в централата на марката на Via Ciro Menotti 322 в Модена, за да бъде доставен в Швейцария на своя горд собственик.

Първият екземпляр със златно метално покритие и кафяв кожен интериор, е поръчан от дилъра "Martinelli e Sonvico" в Чиасо, Швейцария, малко след представянето на модела на изложението в Женева през 1969. 

През 1968 г. каталогът на производителя на тризъбеца е съставен от моделите Ghibli, Mexico Mistral, Quattroporte и Sebring, а в отговор на търсенето на клиенти за нов и удобен, просторен и спортен автомобил италианският конструктор стартира проекта AM116 (Alfieri Maserati 116).

Ателието Carrozzeria Vignale получава поръчка да разработи купе с четири врати, което ще бъде представено на изложението в Торино през 1968 г. като Indy в чест на победите на Maserati 8CTF в Indianapolis 500 мили през 1939 и 1940 г..

Новият модел, построен върху шаси тип "полумонокок", е оборудван с 4,1-литров V8 двигател с мощност  260 к.с. с четири карбуратора Weber, който постига максимална скорост повече от 250 км/ч. Скоростта ще достигне 280 км/ч през 1970 г. с появата на 4,7-литровия V8агрегат с мощност 290 к.с., който скоро ще бъде последван от V8 с работен обем 4,9 литра и 300 к.с. (1971 г.).

Между 1969 и 1975 г. Maserati ще произведе общо 1102 екземпляра от модела Indy.

Коментари
comments powered by Disqus