Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Maserati се завръща в моторспорта

11.01.2022 12:37
Maserati се завръща в моторспорта

Италианската компания потвърди участието си във Формула Е от 2023

Maserati, която вече е част от групата на Stellantis, ще има заводски отбор във Формула E при появата на третата генерация автомобили догодина. Очаква се италианците да използват ребрандирана задвижваща система на DS Automobiles (французите също са в Stellantis) и да обявят потенциалното си партньорство с някой от настоящите тимове.

За интереса на Maserati към Формула Е се говореше още от началото на миналата година, но решението на борда на директорите е взето в края ѝ. Това ще бъде първият ангажимент на италиански производител в шампионата и първа появя на италиански тим след кратката история на Trulli през сезон 14/15.

Maseratti няма да има статута на производител заради това, че ще използва задвижваща система на DS. Това означава, че ще трябва да се съобразява с ограниченията, които правилникът налага на клиентските тимове. Много е вероятно обаче през 2025 г., когато Gen3 автомобилите ще получат фейслифт, Maseratti да влезе в шампионата със собствена задвижваща система.

Изпълнителният директор на компанията Давиде Грасо, коментира, че неговият екип е „много горд, че се връща там, където принадлежи – в света на моторспорта“.

„Задвижващата сила на нашата компания са страстта и иновациите. Имаме дългогодишна история и постижения от световно ниво в състезанията и сме готови да продължим с това представяне и в бъдеще.“

Maserati е първият нов производител, който влиза във Формула Е, след Porsche през 2017 година. Последният официален ангажимент на италианците в спорта бе преди повече от десет години с MC12 във вече несъществуващия FIA GT1 световен шампионат.

Коментари
comments powered by Disqus