Напоследък използването на аудиосистемите, за да се симулира по специфичен звук на двигателя, става все по-активно, главно заради навлизането на електрическите системи за задвижване. При Maserai целта обаче е друга.
При електромобилите класическият звук на ДВГ се симулира на първо място от съображения за сигурност, на второ – чисто за забавление на водача. При новата генерация BMW M5 обаче баварците заложиха на тази схема, защото новият V8 с принудително пълнене отстъпваше сериозно по този показател на атмосферния V10, който работеше под капака на E60.
Идеята на Maserati е сходна с тази на баварците. В случая обаче тя не се отнася до произвежданите от Ferrari бензинови двигатели, а до дизелите, които по всяка вероятност ще намерят място в продуктовата гама на компанията в близко бъдеще.
В момента италианците работят върху два нови модела, базирани на Quattroporte, както и върху серийната версия на Kubang. Те ще могат да се поръчват с дизелов мотор, но за да запазят характерния за двигателите от Маранело звук, инженерите на Maserati ще ги оборудват и с новата аудио система.
SS
Наскоро ламборгини сега пък и мазерати тея марки традиции за тях вече няма, СУВ автомобилите са най-безмисления клас а да си го купиш и да караш в града с него е още по-безмислено.
Bojidar
Eh Audi go napravi tova v A6 Bi-TDI , otdavna ....