Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Матешиц: От Renault ни губят времето и парите

19.06.2015 12:58
Матешиц: От Renault ни губят времето и парите

Собственикът на Red Bull Дитрих Матешиц обвини Renault за липсата на мотивация в отбора и призна, че може да прекрати кампанията си във Формула 1 преждевременно.

Конфликтът между Red Bull и Renault отдавна е публичен, като обвиненията на австрийския тим са, че изостава единствено заради слабия и ненадежден двигател, докато френската компания е категорична, че критиката не й помага по никакъв начин и че руши реномето й. Ръководството на Renault не е доволно от ситуацията и търси вариант да промени статуквото, като сформира отново свой заводски тим, но е много възможно и да напусне Формула 1. Същото се отнася и за отбора на Red Bull, който може да преосмисли участието си в шампионата.

„Не само че ни губят времето и парите, те и ни отнеха радостта и мотивацията. Няма пилот или шаси, което да компенсира такова изоставане на задвижващата система”, коментира Матешиц за Speedweek. „Същевременно правилникът ограничава съществено аеродинамиката и нашият главен дизайнер Ейдриън Нюи не може да покаже магическите си способности. Вече използвахме четвъртия си двигател, което означава, че и наказанията започват. Какво друго може да се случи, че да изгубим всякакво желание.”

Матешиц е категоричен, че Red Bull няма алтернатива, ако прекрати преждевременно контракта си с Renault и че е напълно възможно австрийската компания да се оттегли, въпреки че има договор с FOM до 2020 година.

„Естествено, че има договори, които определят участието във Формула 1, но вече колко отбора напуснаха шампионата въпреки тези договори. Няма как да задържиш екип, който иска да си тръгне.”

Ако Renault напусне шампионата в края на 2016 г., когато договорът на французите изтича, или дори по-рано, Red Bull ще загуби статуса си на заводски отбор. Това автоматично означава, че тимът на Дитрих Матешиц няма да може да се бори отново за титлата.

„Получаваш двигател, който е достатъчно добър, за да печелиш точки, но не толкова, че да победиш заводския тим. С такъв двигател нямаш шанс да се бориш за титлата. Никога няма да си световен шампион. Ако това е случаят, ако нямаше шанс за титлата, защото вече изоставаме и по отношение на аеродинамиката, то тогава къде е цялото удоволствие?”, завършва Матешиц.

Преди старта на домашната за Red Bull Гран при на Австрия стана ясно, че Даниел Рикардо и Даниил Квят вероятно ще получат пети двигател, което означава, че двамата ще стартират с десет места назад заради ограничението от четири задвижващи системи на сезон.

Коментари
comments powered by Disqus