Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Матешитц: Не преговаряме с Алонсо

28.11.2007 09:11
Матешитц: Не преговаряме с Алонсо

Дитрих Матешитц отрече слуховете, че Фернандо Алонсо преговаря с Red Bull. Австрийският милиардер заяви, че неговият отбор ще изчака поне още година, за да се появи на пазара за пилоти.

През последните десетина дена името на Алонсо се спрягаше все по-често с това на Red Bull Racing, въпреки че според мнозина единствената реална опция пред испанеца бе Renault. Матешитц, собственикът на базирания в Милтън Кейнс тим и съдружник на Герхард Бергер в братския Toro Rosso, отхвърли напълно всички предположения за бъдещо сътрудничество с двукратния световен шампион. Австриецът подчерта, че и двата тима на „газирания концерн“ имат сключени договори за предстоящия сезон и не проявяват никакъв интерес спрямо Алонсо на този етап.

„В италианската преса се появиха спекулации, че Алонсо е пред подписване с Red Bull. Мога само да кажа, че аз не знам нищо по този въпрос“, коментира Матешитц в интервю за швейцарския Motorsport Aktuell. Red Bull Racing и Scuderia Toro Rosso имат договор с четирима пилоти.

От това, което аз чух, Алонсо преговаря за едногодишен контракт. Подобна сделка не е изгодна за нас. Предпочитаме да изчакаме един сезон и да докажем, че сме способни да конструираме автомобил, който би карал всеки един от топ пилотите в Гран при през 2009 година“

Матешитц вярва, че Red Bull ще представлява атрактивна опция за двукратния световен шампион, но е категоричен, че отборът ще търси пилот от неговия ранг едва през 2009 година и то с цел дългосрочно обвързване. „От всички тимове, които Алонсо ще може да избира, ние ще бъдем една от опциите с най-голям потенциал“, обръща се към бъдещето австрийският милиардер. „Логично е да търси контракт, който да му гарантира максимална свобода. Но това води до конфликт на интереси между отбор и състезател. Ние имаме нужда от минимум двугодишен договор, като опцията за удължаване е предимство. Все пак целта ни е за този период да изградим един наистина боеспособен тим.“

През 2008 година Red Bull Racing ще разчита на Марк Уебър и Дейвид Култард, а Toro Rosso – на Себастиан Фетел и Себастиен Бурде.

Коментари
comments powered by Disqus