Явно кризата е сложила окови и на елитарни марки като Maybach, след като от Daimler търсят все по-екстравагантни механизми, за да промотират своето луксозно подразделение.
Exposure of Luxury ( от англ. „Демонстрация на лукс”) и Berlin Stories (от англ. „Истории от Берлин”) са двете изложби на популярния фотограф Давид Лашапел, представени в Маями този уикенд. В тях дейно участие взима марката Maybach, която си е поставила за цел да „увеличи присъствието си в съвременното изкуство” - в случая чрез моделите Maybach Zeppelin DS 8 от 30-те години и настоящият представител Maybach Zeppelin.
В действителност фотографиите са повече от впечатляващи, но дали това не е отчаян опит на Maybach да привлече вниманието на своите клиенти? Оставяме Вие сами да прецените, след като разгледате кадрите от сесията и мейкинга й.