Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda 2 с подобрен двигател и специална версия

29.06.2021 16:12

Модифицираният агрегат получава технологията (Diagonal Vortex Combustion

Хечбекът Mazda 2 претърпя незначителни промени в Япония. Специалната серия Sunlit Citrus е добавена към множеството нива на оборудване. По-интересното обаче е, че в каталога се появяват версии с двигател 1,5 Skyactiv-G с високо съотношение на компресия (14: 1). Този префикс към името е необходим, за да се разграничи от предишния агрегат 1,5 Skyactiv-G (съотношение на компресия 12: 1), който е запазен в асортимента на модела. И двете модификации развиват същите 110 к.с.. (при 6000 об / мин), но максималният въртящ момент е малко по-различен. За досегашния четирицилиндров мотр той е равна на 141 Нм(при 4000 об/ мин), а за актуализирания - 142 Нм (при 3500 об/мин).

Освен всичко друго, Mazda 2 със задвижване на четирите колела  в базовото оборудване влиза „обезледяване на чистачките“ (загряване в зоната на покой).

Модифицираният двигател получава технологията "Диагонален вихър" (Diagonal Vortex Combustion): в момента на впръскване горивната смес се вихри под ъгъл, смесвайки се по-добре и когато буталото се движи нагоре, горивото се концентрира близо до свещта. Програмата за управление е подобрена за изострена реакция при натискане на педала.

Доработването е  насочено главно към подобряване на ефективността. И така, Mazda 2 15S L със задвижване на предните колела, шестстепенна автоматична трансмисия и Skyactiv-G "високо съотношение на компресия" консумира 4,92 л/100 км в комбинирания цикъл на WLTP срещу 5,26 литра в подобна конфигурация с конвенционален 1,5 двигател. Редица нива на оборудване на Mazda 2 с модернизиран бензинов двигател получават  освобождаване от автомобилни данъци в Япония като особено екологични.

Вариантът Sunlit Citrus се отличава с цитрусови акценти в интериора (основният цвят е Greige), изкуствена кожа Seiren Grandlux на седалките, таблото и вратите, напомняща велур, ексклузивни стелки и ключове. Към стандартното оборудване е добавена цялостна видимост.

В допълнение към двата бензинови двигателя в гамата на модела има и дизелов агрегат  1,5 Skyactiv-D (105 к.с., 220 или 250 Нм с шестстепенна механична или шестстепенна автоматична трансмисия). Както бензиновите, така и дизеловите версии с механично предавателна кутия могат да бъдат само с предно предаване, а „автоматичната позволява избор между предно и задвижване на всички колела. През септември компанията възнамерява да пусне в производство версия 15MB с 1,5 бензинов четирицилиндров двигател с висока компресия в леко принудителна версия (116 к.с. при 6000 об/мин, 149 Нм при 4000 об/ мин). Той ще бъде сама с ръчна кутия  с предно предаване.

Опциите на Mazda 2 включват безжично зареждане на смартфон и безжична свързаност Apple CarPlay, а към палитрата на каросирията  е добавен нов платинен кварцов метален нюанс.

Хечбекът с модификации стартира на вътрешния пазар на цена 1 459 150 йени със стария двигател 1,5. Агрегатът 1,5 („високо съотношение на компресия“) може да се получи, започвайки от 1 694 000 йени, а дизелът - от 1 903 000 йени . Sunlit Citrus цитрус" може да бъде или дизел, или бензин (нов двигател), с предно задвижване и задвижване на всички колела, но във всички случаи с автоматична трансмисия. Sunlit Citrus струва от 1 969 000 йени. Обявена е и цената на Mazda 2 със 116 к.с.- от 1 650 000 йени .

 

 

 

 

 

Коментари
comments powered by Disqus