Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda 3 получава повече мощност в Япония

25.11.2020 11:29
Mazda 3 получава повече мощност в Япония

Компанията пусна специално издание, отбелязващо 100-годишнината на марката

Седанът и хечбекът на Mazda 3 преминаха през технически подобрения на японския пазар. И така, в меката хибридна система M Hybrid, поставена на бензиновия двигател с компресионно запалване Skyactiv-X 2.0, софтуерът е променен. Това подобрява реакцията при натискане на педала на газта. А цикълът SPCCI (запалване с контролирано запалване на свещи) е оптимизиран, което увеличава мощността на двигателя от 180 к.с. и 224 Нм до 190 к.с. и 240 Нм (и това не се брои кратката помощ за ускоряване от електрическия мотор, който генерира 6,5 к.с. и 61 Нм).

Mazda 3, честваща годишнината на компанията, е снабдена с червени капачки в центъра на джантите с надписи 1920–2020 и 100 Years (последната замества думата Skyactiv в емблемата  Skyactiv-X на предния калник). Обозначението e-Skyactiv-X отзад напомня на хибридната система. В чест на спечелената номинация за дизайн на годината, моделът е снабден с табела на тунела.

Наред с други неща, компанията пусна специално издание на “тройката”, отбелязващо както 100-годишнината на марката, така и наградата World Car Design of the Year 2020.

Втората актуализация се отнася до турбодизела Skyactiv-D 1.8, който има модифицирана програма за управление. В резултат на това мощността е увеличена от 116 к.с. и 270 Нм до 130 к.с. при същия максимален въртящ момент. Освен това подобреният агрегат  реагира по-рязко на натискане на педала на газта, включително при високи (по дизелови стандарти) обороти в минута, тоест след 3000 об/ мин. Резултатът е подобрено ускоряване в движение, без да се жертва ефективността.

Други промени включват корекции на параметрите на пружините и амортисьорите (за по-добро потискане на вибрациите), добавянето на шестстепенна механична трансмисия към версиите с предно задвижване с бензинов агрегат Skyactiv-G 2.0 (156 к.с., 199 Нм), увеличава работната скорост на автопилота Cruising & Traffic Support (CTS) от 55 км/ч до магистрални скорости, подобрявайки алгоритъма на радарния круиз контрол MRCC.

Серията World Car Design of the Year 2020 се отличава с метално покритие Soul Red Crystal. Цена: от 2 893 869 йени (23 300 евро).

Обновените хечбек и седан струват от 2 893 869 йени (17 800 евро ). Базовият двигател за модела в Япония е Skyactiv-G 1,5 с мощност 111 к.с., 146 Нм. 

Коментари
comments powered by Disqus