В САЩ цените на кросоувъра с 2,5 турбо двигателя ще варират от 31 000 до 35 000 долара
Турбо двигателят Skyactiv-G 2.5 PY-VPTS не се откроява с впечатляващия си характер, но лекотата на управление е на висота. Плюс това е икономичен и се разбира добре с автоматична трансмисия. Именно на американския пазар японците агресивно промотират турбо агрегата. Там моторът е монтиран на кросоувърите CX-5 и CX-9, както и на моделите Mazda 3 и Mazda 6. И съдейки по вътрешните дилърски документи, попаднали в публикацията на CarsDirect, до края на 2020 г. американците ще могат да закупят и компактния кросоувър CX-30 с четирицилиндров турбо двигател.
В Съединените щати цените на кросоувъра Mazda CX-30 с 2,5 турбо двигателя ще варират от 31 000 до 35 000 долара. Скъпо, като се има предвид по-ниската цена за почти всички кросоувъри от по-висок клас. Нещо повече, за 32 565 долара американецът може да купи базов Volkswagen Atlas с турбо 2,0.
На снимката - Mazda CX-30 с атмосферен двигател 2,5. Но автомобилите с турбокомпресор ще разполагат с оригинални черни 18-инчови джанти и съответстващи корпуси на огледалата, указателни табели и по-големи накрайници на изпускателната система.
Показателите на мощността зависят от горивото. Стандартно двигателят Skyactiv-G 2.5T генерира 230 к.с. и 420 Нм, когато работи на бензин с октаново число 87 AKI (92 RON), а на бензин 93 AKI (98 RON), мощността и въртящият момент скачат до 253 к.с. и 434 Нм, съответно. Срещу доплащане Mazda CX-30 2.5Tбъде оборудван с двойно задвижване и шестстепенна автоматична трансмисия. Колко бърз ще се окаже кросоувърът, отчасти се съди от по-големия модел CX-5. Последният, във версията с 253 к.с. и с по-солидно тегло на автомобила (разликата ще е над 100 кг), ускорява до 97 км/ч за 6,5 сек, съдейки по данните на американските медии.