Както и с останалите модели с 2,5 турбо двигател, кросоувърът предлага две нива на мощност
Компактният кросоувър Mazda CX-30 се продава по целия свят, но в зависимост от пазара, автомобилът с пет врати може да се различава по задвижването. Например в Европа топ версията на модела е оборудвана с мотор 2,0 с мощност 180 к.с. и компресор, а модификации с такъв агрегат не се продават в САЩ. Но в Европа е малко вероятно е CX-30 да бъде продаван с 2,5 четирицилиндровия турбо двигател, който току-що беше представен за Северна Америка. В Щатите и Канада Mazda ще започне да продава кросоувъри с турбо агрегати преди края на тази година.
Съдейки по разликата в цената между хечбека Mazda 3 и кросоувъра CX-30 с 2,5 атмосферния двигателя, CX-30 с префикс Turbo ще бъде с около 1500 долара по-скъп. Тоест чакаме ценоразпис, започващ от 32 000 долара.
CX-30 с турбо двигател има първоначално богат пакет. Включва радарен круиз контрол със Stop & Go, поддържане на лентата на движение, мониторинг на слепите зони, мултимедийна система с 8,8-инчов дисплей, навигация и поддръжка Bluetooth, Apple CarPlay и Android Auto, Wi-Fi точка за достъп, аудио система Bose с 12 високоговорителя, безключов достъп, head-up дисплей и отопляем волан.
Както и в случая с останалите модели с 2,5 турбо двигател, Mazda CX-30 предлага на собствениците си две възможности за мощност . Когато работи на бензин с октаново число 87 AKI (92 RON), агрегатът Skyactiv-G 2.5T генерира 230 к.с. и 420 Нм, а ако е бензин 93 AKI (98 RON) - 253 к.с. и 434 Нм. По поръчка турбо двигателят се предлага с шестстепенна автоматична трансмисия и задвижване на четирите колела с многодисков съединител за свързване на задния мост. Най-бързият CX-30 ще има и оригинален екстериор с черен декор (в него са боядисани корпусите на страничните огледала и 18-инчовите джанти) и увеличени накрайници на изпускателната система.