Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda CX-5: Активно

02.08.2011 16:33

Първият автомобил на Mazda, който използва SKYACTIV шаси, двигател и трансмисия и е проектиран в духа на новия дизайнерски език на японците Kodo, ще бъде CX-5. Компактният SUV модел ще дебютира на автосалона във Франкфурт.

CX-5 е базиран на новата модулна платформа, която позволява на японците да конструират върху нея модели с габарити от Mazda3 до CX-7. SKYACTIV философията за ограничаване на вредните емисии е залегнала както при нея, така и при целия силов тракт.

2,2-литровият дизелов мотор SKYACTIV-D, комбиниран с шестстепенна механична трансмисия, ще отделя 120 г/км CO2, но за съжаление японците не публикуват на този етап официалните му технически характеристики и се ограничават до това, че той ще се предлага във версия със „стандартна и висока мощност“. Бензиновият му аналог ще бъде двулитровия SKYACTIV-G.

Новият дизайнерски език Kodo (от японски Духа на движението) за първи път намира приложение в сериен модел на японците, след като в началото на тази година бе представен с прототипа MINAGI, а преди това с Shinari. В случая той се изразява в изцяло променения облик на типичните за марката радиаторната решетка и челни светлини.

Визуално CX-5 копира MINAGI, но някои нестандартни решения като лайстната, която преминава през долната част на радиаторната решетка и фаровете, логично отпадат при серийния модел.

Повече информация за CX-5 ще има преди официалната премиера на модела във Франкфурт тази есен.

Коментари
comments powered by Disqus