Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda CX-5 и CX-9 с нова мултимедийна система

27.08.2020 12:11

И двата модела разполагат с информационно-развлекателна система с 10,25-инчов дисплей

Наличието на специалната версия Carbon Edition в гамата е характерна черта на кросоувърите Mazda CX-5 и CX-9 от моделната 2021 година. Но за автомобилите, които се продават на пазара в Северна Америка преди септември 2020 г., това не е най-сериозното ново нещо. И двата модела разполагат с доработена информационно-развлекателна система с 10,25-инчов широкоекранен централен дисплей. В същото време, преди обновяването, CX-5 имаше екран със седем или осем инча, а CX-9 притежаваше седем или девет. Освен това поначало автомобилите предлагат поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto, Wi-Fi гореща точка и три години безплатен достъп до приложенията на Mazda Connected Services.

Mazda CX-5 от 2021 г. се предлага в Съединените щати на цени от 25 570 долара до 37 405 долара . За първите шест месеца автомобилът с пет врати намери 65 072 нови купувачи. Шампионът в класа, кросоувърът Toyota RAV4, продаде 183 360 броя.

В Щатите всеки CX-5 е оборудван с активен круиз контрол с функция за пускане след спиране, автоматични спирачни системи, мониторинг на слепите зони и поддържане на пътната лента. Комбинацията от естествено дърво и кожа Caturra Brown Nappa е прерогатив на топ версията Signature.

Mazda CX-9 Signature разполага с радиаторна решетка Titanium Grey, нови 20-цолови джанти и по-големи изпускателни тръби. За обновения всъдеход в САЩ искат от 33 960 долара. За първата половина на 2020 г. в Щатите са продадени 13 451 екземпляра (лидерът в класа Ford Explorer реализира 101 144 единици).

Освен това скъпите версии Mazda CX-5 и CX-9 са оборудвани с усъвършенствания комплекс за безопасност i-Activsense, който след смяната на моделната година включва автоматични спирачни системи при заден ход и наблюдение на състоянието на водача, както и всестранна камера за оглед с подобрено изображение. В допълнение, флагманският модел в най-скъпата версия осигурява нови алуминиеви елементи и седалки с нова кожена тапицерия, а за по-малкия кросоувър - опционалния Touring Preferred SV Package. Той включва електрически предни седалки и тяхната кожена тапицерия, аудио система Bose с 10 високоговорителя, люк, пета врата със серво задвижване.

Коментари
comments powered by Disqus