Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda CX-60: Първи тест на новия модел

13.06.2022 10:11

Първи километри зад волана на новия, очакван с нетърпение модел на японската компания

Отново различен от всички останали? Не и новият CX-60. Plug-in хибридното задвижване с 327 к.с. и 500 Нм превръща модела в най-мощната серийна Mazda в историята. Звучи обещаващо, нали? Нека видим.

Ще бъдеш ли така учтив да кажеш на CX-60 своя ръст? Само 1,74 метра? Е, тогава не се притеснявай – настани се на шофьорското място и изчакай волана автоматично да се позиционира. Успяваш ли да намериш оптимална позиция в изцяло климатизираната седалка от раз, или не? Настрой желаната позицията с бутоните за електрически реглаж, огледай се наляво и надясно и тази позиция е запаметена. Следващия път, когато се качиш на борда, системата ще разпознае лицето ти и автоматично ще възстанови твоята любима позиция. Свръхинженерно и комплицирано решение?

Може би точно така ще се почувствате в първия си път зад волана на CX-60. Разбира се, с черния си кожен салон 4,75-метровият SUV се грижи добре за водача и пътниците. Този комфорт е стандартен от ниво на оборудване Homura със стартова цена 51 390 евро. Освен с кожа CX-60 се отличава с качествени материали – алуминий и мека пластмаса – дори и за панелите на вратите отзад. Всичко изглежда много добре още от пръв поглед, определено е сглобено както трябва, а и е удобно. Облегалката на задните седалки може да се сгъва дистанционно и открива огромно багажно пространство от 1726 литра, в пъти по-голямо от стандартния обем от 570 литра при пет използваеми места в кабината. Дори и на задните седалки е много удобно – насладете се на подгряване и регулируема по наклон облегалка, както и на предостатъчно пространство за краката и главата. Опционалният стъклен покрив допълнително подсилва усещането за свобода и пространство.

Отпред водачът и пътникът се наслаждават на климатизирани седалки, а управлението с бутони и регулатори е толкова интуитивно, че можете да правите настройките и със затворени очи. Същото се отнася и за инфотейнмънт системата, която отговаря чудесно на командите с въртящия се и натискащ се джойстик в средата. Остава и възможността за гласово командване, но при тази предсерийна бройка не успяхме много добре да се сработим с него.

Повече за първите ни впечатления от новата Mazda CX-60, както и за много други теми от света на автомобилите можете да откриете на страниците на юнския брой на списание auto motor und sport България, който вече е на пазара.

Текст:
Клеменс Хиршфелд
Снимки: Дейвид Смит

Коментари
comments powered by Disqus