Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda CX-8: Седемместен кросовър за Япония

18.09.2017 12:03

Дали кросоувърът ще бъде предлаган и на други пазари, компанията не съобщава

Mazda представи нов топ модел SUV за японския пазар. С CX-8, японците ще получат голям кросоувър модел, който ще бъде със 7 места на три реда седалки.

Подобно на другите CX модели, CX-8 също носи дизайнерска линия Kodo, CX-8 е голям вариант на CX-4, който наскоро бе пуснат ексклузивно за Китай.

Седем места на три реда

На третия ред седалки, който може да бъде конфигуриран като две,- или триместен, дори възрастни, които не са по-високи от 1,70 метра ще се чувстват удобно. По желание CX-8 може да бъде поръчан само с 6 места. Автомобилът със седем места ще разполага на борда с 239-литрово багажно отделение. Ако третата седалка е сгъната, пространството за товарене нараства до 572 литра. Под товарното пространство има и 65-литрова ниша за допълнителен багаж.

Mazda CX-8 е с размери: дължина 4,90 м, широчина 1,84 м и височина 1,73 м, а междуосието от 2,93 метра. CX-8 е със 17 см по-късо от CX-9, който е изключително за американския пазар, но с 37 см по-дълъг от CX-5, предлаган при нас. CX-8 ще се задвижва от единствения 2,2-литров турбодизелов двигател, който ще се куплира с шестстепенна автоматика.

Разбира се, специално за CX-8 дизеловият двигател отново е преработен и мощността от 175 к.с. и 420 Нм скача до 190 к.с. и 450 Нм. CX-8 заимства окачването от палитрата на CX-9, единствено амортисьорите са адаптирани спрямо японския вкус. Клиентите могат да избират между предно и задвижване на всички колела. Моментното разпределение чрез G-Vectoring принадлежи към стандартното оборудване.

CX-8 се предлага в Япония в три варианта на оборудване, при което версията е с кожен салон и апликации от фино дърво.

Дали Mazda CX-8 ще се предлага и на други пазари, Mazda не съобщава. В Япония CX-8 стартира на цена от 24 400 евро.

Коментари
comments powered by Disqus