Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

От коя държава е производителят на автомобилни гуми Nokian Tyres?



Какво представлява разработената от Nokian Tyres концепция Arctic Sense Grip?



През 1934 г. Nokian Tyres изобретява първата зимна гума в света. Само две години по-късно компанията започва продажба на един модел зимна гума, който е станал легендарен и продължава да се счита за шампион в зимни условия. Как се нарича този модел?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



Коя е първата в света първокласна зимна гума за леки автомобили, която предлага сцепление върху мокра настилка в най-високия клас А съгласно етикета за гуми на ЕС?



Какво представлява Технологията Silent Sidewall на Nokian Tyres?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda Hakaze: Дебют на концепцията в Женева

05.02.2007 18:02

По време на мартенското изложение в Женева ще бъде представена последната концептуална разработка на Mazda, изпълнена в духа на представените по-рано Nagare и Ryuga.

Названието Mazda Hakaze, създадено съвместно с европейския дизайнерски център на Mazda, може да се преведе  като “лист, носен от  вятъра”, което напълно съответства на външния вид и целевата аудитория (хората с вкус към красотата на природата) на модела.

Плавността и преливането на формите при Мazda Hakaze продължават традицията на дизайнерската философия на “потока”, а концептуалността е подчертана в елементи като липсващите дръжки на вратите, както и в отсъствието на странични огледала, на мястото на които са монтирани камери.

Въпреки че Hakaze е по същество четириместен кросоувър, неговата компактност (концептът е съвсем малко по-дълъг от хечбека Mazda3) позволява да бъдат подчертани някои типични за класа на роудстърите черти. Две трети от повърхността на стъкления покрив може да бъде свалена и прибрана в специален отсек  в задната част.

Влизането в автомобила става през двете големи странични врати. Салонът е оборудван с четири самостоятелни седалки, разположени от двете страни на централния тунел, преминаващ през средата на купето. Водачът зад волана на Mazda Hakaze се оказва буквално обкръжен от цял арсенал от стилни бутони и превключватели.

Двигателят на пълноприводния кросоувър Mazda Hakaze е 2,3-литровият четирицилиндров редови турбоагрегат DISI с директно впръскване, който е куплиран с шестстепенна спортна автоматична трансмисия.

По-рано днес беше съобщено, че от последните три коцепции на Mazda именно Hakaze се намира най-близо до конвейера. Още никой не може да каже обаче от какво ще се лиши симпатичният кросоувър по пътя към серийното производство.

Коментари
comments powered by Disqus