Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mazda подготвя нов кросоувър за американския пазар

27.11.2017 11:20

Производството му ще започне през 2021 г. в САЩ в общия завод на марките Mazda и Toyota

Изпълнителният директор на Mazda Масамити Когаи в интервю за Automotive News съобщи, че неговата компания подготвя мащабна офанзива на американския пазар. Основният инструмент трябва да бъде нов модел, който ще се позиционира между кросоувърите CX-5 и CX-9. Производството му в Съединените щати ще започне през 2021 г. в общия завод на марките Mazda и Toyota. Независимо дали става въпрос за възраждане на модела CX-7, чието производство бе преустановено през 2012 г., Когаи не уточнява.

Неотдавна Mazda представи два нови модела, насочени към конкретни пазари. И така, Mazda CX-8 (на снимката) се продава само в Япония, а купеобразният кросоувър CX-4 не напуска пределите на Китай.

CX-7 трябваше да бъде спрян от производство, защото не успя да издържи вътрешната конкуренция със CX-5. Сега в Щатите Mazda CX-3, CX-5 и CX-9 мирно съжителстват, така че възраздането на кросоувъра CX-7 изглежда много вероятно.

Продажбите на марката в Америка падат за втора поредна година. Пазарният дял по никакъв начин не може да надвишава 2%. В рейтингите на J.D. Power се под позиционира под средния показател за индустрията. Масамити Когаи нарича ситуацията "преходен период". Вече има актуализация на дилърската мрежа, за да бъде подобрено качеството на услугата и да бъдат проверени нови подходи към продажбите. Големите надежди Mazda възлага на двигателите Skyactiv-X, които ще се появят на пазара на САЩ през 2019 година. Именно тогава марката ще започне своето възраждане в Америка.

Коментари
comments powered by Disqus