В Детройт японците ще представят модифицирана версия на спортния RX-8. Европейското изпълнение на RX-8 ще се появи на пазара през есента на 2008 година.
Преработените брони, новите светлини и по-големите накрайници на изпускателната система придават на автомобила повече динамика. В салона от друга страна изпъкват най-вече модифицираният волан, новата форма на инструментите, както и по-удобните седалки.
От 212 до 232 к. с. за двигателите
Мощността на задвижващите агрегати в американската версия възлиза на 212 и 232 к. с. Първият от тях е комбиниран с шестстепенна механична трансмисия, а вторият се предлага с шестстепенен спортен автоматик, който може да бъде командван от планки встрани от волана. "Скъсените" предавки на трансмисията пък вече позволяват по-бързото развъртане на двигателя.
Повишена устойчивост на каросерията
За да бъде оптимизирана устойчивостта на каросерията, японските инженери инсталират под капака на двигателя усилващ трапецовиден елемент. Ходовата част също е подсилена, а стабилността на задвижващия вал подобрена с цел понижаване на шума в купето.
Ценител
Та Мазда изобщо не се свързва със спортни коли,както са Мицубиши, Тойота,Хонда, Субару. Но пък много са харесвани тяхните кабриолети от серията МХ
mazda maniac
true true :-(|)
Константин Иванов
I LoVE Japan CARS... Mazda са една от най-добрите марки спортни автомобили... както винаги се представят на ниво :)