По случай 40-та годишнина от производството на първия автомобил на Mazda, оборудван с роторен двигател, японската компания е подготвила специална ограничена версия на модела RX8.
За вдъхновение дизайнерите са използвали легендарния Mazda Cosmo Sport (110 S) - първият модел на марката с роторен двигател. Нестандартната версия ще получи емблематичното название Mazda RX8 Rotary Engine 40th Anniversary Limited Edition. Списъкът с промени няма да е по-къс от названието.
Автомобилът е оборудван с нови амортисьори от Bilstein, разработени специално за случая. Спирачните дискове са с увеличен диаметър, а 18-цоловите колела от олекотени сплави осъществяват контакт с пътя посредством гуми с размер 225/45.
Корекции има и в интериора на автомобила. Част от салона, воланът и скоростният лост акцентират върху строгата спортна класика благодарение на черната кожа. Седалките разнообразяват спартанския стил с компоненти от сребриста алкантара.
Според представителите на Mazda това е съвременна интерпретация на салона на модела Cosmo Sport. Дизайнерите несъмнено са се справили успешно.
Външният вид на автомобила почти не се е променил в сравнение със стандартния модел. RX8 е решен в уникален бял цвят, който е разчупен с някои хромирани детайли.
Производството на лимитираната версия ще бъде ограничено до 200 бройки. Юбилейният пакет ще се предлага за версиите Type S (231 конски сили и 6-степенна механична скоростна кутия) и за Type E (192 конски сили и автоматичната кутия). За съжаление ексклузивната RX8 ще се продава единствено в Япония.