Mazda ще покаже какво ни очаква при следващата генерация на модела 6 с концептуалния Takeri, който ще се появи на щанда на японците по време на автосалона в Токио.
Следващата Mazda 6, която ще излезе на пазара след година и половина, ще се възползва в максимална степен от новата „зелена” линия на японците SKYACTIV. Тя включва високоефективни бензинови и дизелови двигатели с принудително пълнене, компактни и леки трансмисии, модифицирани системи за окачване и новата стоманена модулна платформа. Благодарение на всички тези промени Mazda ще може да се утвърди като независим производител след раздялата с Ford и да посрещне без никакъв проблем по-стриктните изисквания по отношение на екологичните стандарти.
SKYACTIV технологията дебютира на серийно ниво при Mazda CX-5, която ще се появи на пазара през пролетта на 2012 г. Mazda 6 ще бъде вторият представител на семейството, който ще се възползва от по-леката и същевременно по-устойчива на усуквания платформа SKYACTIV. Тя е изградена от множество малки елементи, които лесно могат да бъдат модифицирани така, че да бъде приспособена както за семейния хечбек Mazda 3, така и за пълноразмерния SUV CX-9.
Takeri следва стриктно новия дизайнерски стил на марката Kodo (Духът на движението), който в случая се характеризира с масивната радиаторна решетка, която е комбинирана с челните светлини посредством еднокомпонентната лайстна в долната й част, силно скосената странична линия, която напомня стилистиката на купетата с четири врати, панорамният стъклен покрив и наподобяващата тази на Jaguar XF задна част.
Под капака на прототипа работи 2,2-литровият турбодизелов SKYACTIV двигател, който генерира 175 к.с. и 420 Нм. Олекотената му конструкция, намаленото триене, ниската компресия, системата за рекупериране на спирачната енергия, оборудвана с кондензатори, новата автоматична трансмисия и втората генерация на i-stop правят възможно емисиите CO2 да не надхвърлят 104 г/км.
Kiril
PERFEKTNA E
Rudi
Хубава е!