Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

MBBS-Evosport CLK63 Black Series: От гаража към пистата

16.08.2012 12:54

След McLaren MC12 Can-Am Edition е ред да ви представим още един състезателен автомобил – преработения от Evosport Mercedes CLK 63 AMG Black Series. Той ще участва в последния кръг от Pirelli World Challenge на пистата „Сонома” в Калифорния.

Целият проект е започнал твърде невинно – със стандартен тунинг пакет за серийния CLK 63 AMG Black Series. Всъщност, едва ли невинно е точната дума с оглед потенциала на този автомобил, но пък в началото Evosport не е планирал пистовото му бъдеще.

С развитието на програмата обаче американският тунер е преценил, че автомобилът има потенциал да излезе на пистата. Това ще се случи на 24 август в Калифорния, когато ветеранът Крейг Стентън ще застане зад волана на специално подготвения MBBS-Evosport CLK63 Black Series. Любопитен факт е, че този автомобил ще бъде единственият Mercedes, който се състезава в Северна Америка на професионално ниво.

За съжаление екипът на Evosport не дава никаква конкретна информация за трансформацията, която е претърпял серийният CLK 63 AMG Black Series. Знае се единствено, че той ще запази 6,2-литровия M156 V8 на Mercedes, който обаче ще получи напълно нов контролен блок за управление.

„Изминахме дълъг път, докато стигнем дотук, но аз съм много въодушевен, тъй като най-накрая нашият AMG CLK63 Black Series ще се появи на пистата”, коментира Стентън.

"Автомобилът е великолепен и аз нямам търпение да видя как светът на моторните спортове ще реагира на това, което момчетата от Evosport Engineering са направили през последната година. Това е шедьовър и според мен автомобилите, които изглеждат бързи, са реално бързи. Много съм горд от целия екип. Те разполагаха с един стандартен автомобил, който имаше регистрация, застраховка, всичко и го превърнаха в състезателен. С нетърпение чакам да покажа на всички на какво е способен.”

Стартът на „Сонома” маркира края на сезон 2012 в Pirelli World Challenge. За 2013 г. обаче екипът на Evosport планира пълна програма.

Коментари
comments powered by Disqus