Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren е най-надеждният отбор във Формула 1

30.04.2010 15:22

Лидерът в класирането при пилотите и конструкторите McLaren е най-надеждният отбор във Формула 1.

Английският екип има 100-процентова ефективност, след като Дженсън Бътън и Люис Хамилтън са завършили всички обиколки в досегашните четири състезания от началото на сезона.

Гръмналият двигател на Фернандо Алонсо малко преди финала в Гран при на Малайзия лишава Ferrari от изравняване на резултата.

Red Bull заема трета позиция с 92.4% завършени обиколки от началото на 2010 г., въпреки че болидите на тима имаха някои проблеми. Само отпадането на Себастиан Фетел в Австралия дърпа екипа назад, докато съотборникът му Марк Уебър финишира във всички четири състезания.

По същия начин отпадането на Михаел Шумахер в Китай поставя Mercedes на четвърто място в статистиката с 89.2%. След отбора на германския производител се намира Williams, чиито пилоти са завършили 86% от всички планирани обиколки.

Renault е шести със 75.1%, въпреки че руснакът Виталий Петров стигна финала за първи път в Китай. Изненадващо седмото място е за новака Lotus, предвид изоставането на Ярно Трули с 10 обиколки зад победителя в Малайзия. В допълнение италианецът дори не старира в Мелбърн заради проблеми с хидравликата на своя болид.

Toro Rosso се класира на осма позиция, като основната заслуга за това е на испанеца Хайме Алгерсуари, финиширал в първите четири състезания. Съотборникът му Себастиен Буеми два пъти отпадна още в първата обиколка – в Австралия и Китай, след като беше ударен съответно от Камуи Кобаяши и Витантонио Лиуци. Екипът на италианеца Force India е девети с 65.9% надеждност.

Въпреки че само един болид на HRT пресече финала в първите две състезания, завършените Гран при в Малайзия и Китай на Бруно Сена и Карун Чандок поставиха екипа на десето място с 62.2%.

Virgin Racing и Sauber остават в дъното на подреждането. Отборът на милиардера сър Ричард Брансън е единайсети с 33.8%, въпреки че резервоарът на VR-01 на теория не е достатъчно голям за едно пълно състезание. Бразилецът Лукас ди Граси обаче стигна финала в Малайзия с изключително пестеливо каране.

Sauber е последен с крайно негативния показател от едва 25.5% завършени обиколки, като за първите четири състезания само Педро де ла Роса е видял карирания флаг – в Австралия.

„Имахме прекалено много проблеми с надеждността на шасито и двигателите", обясни собственикът от отбора Петер Заубер. "Това е много необичайно за нас, винаги сме били сред най-добрите екипи в тази посока.“

Коментари
comments powered by Disqus