Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren Elva M1A Theme by MSO припомня историята

12.03.2020 14:36

Общо 399 екземпляра от модела ще бъдат сглобени на цена от близо милион и половина паунда

Подразделението McLaren Special Operations създаде ексклузивна версия на роудстъра Elva - Elva M1A Theme by MSO. Автомобилът е модерна интерпретация на състезателния модел M1A, с който основателят на компанията Брус Макларън спечели бронз в Гран При на Канада през 1964 г., като постави рекорд на обиколка на пистата  Mosport Park в Бауманвил, Онтарио. Между другото, името на оригиналния модел Elva е неразривно свързано с историята на M1A. А в този случай паралелът се очертава още по-ясно.

Подобно оцветяване (черно със сребристо) е използвано в историческия прототип. Мистериозен детайл на спортистния автомобил е, че на мястото на несъществуващо предно стъкло, най-вероятно има камера. А оригиналът (в една от опциите) на това място имаше малко огледало.

M1A се роди като модел с композитна каросерия върху стоманена и магнезиева рамка. Той получи V8 4,5-литров  двигател с 344 к.с., а тежеше само 551 кг. Такив е автомобилът, пилотиран от Брус Макларън на Гран при на Канада през 1964 г. Името McLaren-Elva M1A възникна още по време на тиражирането на автомобила, който бе договорен от британската Elva Cars.

Каросерията е от въглеродни влакна, притежава карбоно -керамични спирачки с титанови апарати изпускателна система от карбон и титан, подвижен спойлер: това са съвременни аналози на тези материали и технически решения, които Брус Макларън е използвал през 60-те години.

McLaren все още не е обявил нищо за техническите характеристики на Elva M1A Theme by MSO. Ще го приемем за идентичен с оригиналната версия на модела. А това означава осемцилиндров битурбо двигател с мощност 815 к.с. и 800 Нм, седемстепенна роботизирана трасмисия, задвижване на задните колела и ускоряване от 0 до 100 км/ч по-бързо от 3 сек. Общо 399 екземпляра от Elva ще бъдат сглобени на цена от около милион и половина паунда, а клиентите ще могат да ги персонализират с помощта на специалистите от MSO. Ливрията на „бойната машина” на Брус Макларън е само една от потенциалните възможности.

Коментари
comments powered by Disqus