Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren MP4-12C GT3: Със 100 коня по-малко

05.05.2011 12:03

Състезателната версия на MP4-12C ще разполага със 100 к.с. по-малко отколкото серийния продукт, въпреки че използва идентичния 3,8-литров мотор.

Причината за това е начинът, по който ФИА балансира различните марки и типове автомобили в GT3 шампионатите. Ето защо максималната мощност ще бъде намалена от 600 к.с. на 500, но новата аеродинамика би трябвало да компенсира голяма част от това изоставане. Осемцилиндровият мотор е комбиниран с шестстепенна секвенциална кутия на Ricardo, която замества седемстепенната SSG с два съединителя на Graziano.

Сериозни промени има и по шасито. Състезателният модел е приблизително със 100 мм по-широк от серийния и разполага с ново окачване, като ProActive системата за динамичен контрол на шасито е премахната заради изискванията в класа. Електрическата система е нова, специално подготвен е и ABS модулът на Bosch, а спирачната система е поверена на Akebono.

 

 

„12C GT3 ще получи карбоновата моноклетка на 12C и волан, аналогичен с този, който Люис Хамилтън използваше в MP4-24 автомобила ни от Формула 1 (болидът на McLaren от 2009 г.)“, коментира изпълнителният директор на McLaren Мартин Уитмарш. „В допълнение по проекта работим с много настоящи и минали доставчици във Формула 1 като Akebono, Mobil 1, McLaren Electronic Systems, Ricardo и Michelin. Тази комбинация от сериен автомобил от една страна и технология и опит, заимствани от Формула 1, от друга, ще даде сериозно предимство на всеки, който се състезава с 12C GT3 през 2012 г.“

MP4-12C GT3 ще направи своя пистов дебют още този месец на пистата „Навара“ в Испания, където на 22 май ще се проведе вторият кръг от Blancpain Endurance сериите. Автомобилът обаче ще е наличен за клиенти едва през 2012 г., като от McLaren GT се надяват дотогава да имат вече 20 готови бройки.

Коментари
comments powered by Disqus