Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren отново гледа към върха с MCL33

23.02.2018 11:54

Нова задвижваща система и нова цветова схема за британския тим

Три дена преди началото на предсезонните тестове McLaren свали покривалото на новия си автомобил. Аеропакетът на MCL33 е по-скоро консервативен, но революцията под панелите е съществена заради смяната на задвижващата система.

След трите драматични сезона с Honda британците ще разчитат на Renault за предстоящия сезон. Според главния технически ръководител Питър Продрому промяната на задвижващата система не е наложила съществени изменения в първоначалния проект на автомобила.

Другата драматична корекция спрямо миналата година е в цветовата схема. Традиционното за McLaren през 60-те години папая оранжево е комбинирано с мастилено сини елементи. MCL33 обаче стои недовършен във визуално отношение заради отчетливата липса на спонсори. Дори новият технологичен партньор Dell има съвсем скромно присъствие в предната част.

Фернандо Алонсо и Щьофел Вандоорн остават в отбора и през тази година. Задачата на двукратния световен шампион обаче ще бъде значително по-сложна отколкото през 2017 г., тъй като той ще трябва да комбинира ангажиментите си към McLaren с пълен сезон в WEC със заводския тим на Toyota.

McLaren не е печелил във Формула 1 от 2012 година. За последно британският тим имаше състезател на подиума през 2014-а, когато Кевин Магнусен завърши втори в Австралия.

Коментари
comments powered by Disqus