Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren P1: Много повече от 12C

03.10.2012 10:38

Автосалонът в Париж бе първото изложение на McLaren като самостоятелен автомобилен производител. И това бе отбелязано по повече от впечатляващ начин – с премиерата на концептуалния P1 .

Дизайнът на P1  е силно повлиян от MP4-12C и прави впечатление с челните светлини, които като форма копират знака на McLaren, отворите на предния капак, масивния сплитер, LED стоповете и нестандартната задна част.

Агресивният аеродинамичен пакет генерира 600 кг даунфорс, което няма аналог в серийната продукция и същевременно е с пет пъти повече спрямо 12C. Същевременно коефициентът на челното съпротивление е 0.34, което е повече от впечатляващо постижение на фона на аеродинамичното прилепяне, с което P1 разполага.

За тези стойности до голяма степен съдейства активното задно крило, което на писта може да се мести назад и нагоре до 300 мм, а при нормални условия – до 120 мм. Същевременно ъгълът на атака варира в рамките на 29 градуса, а заимствана от Формула 1 DRS позволява челното съпротивление да бъде намалено драстично при движение на права и през бързите завои.

McLaren P1 използва платформа със средноразположен двигател, като на този етап няма конкретна информация за неговите технически характеристики. Знае се единствено, че съотношението мощност/тегло ще бъде приблизително 600 к.с. за тон.

В структурно отношение P1 разчита на карбонов монокок и MonoCage носеща конструкция, сходна с тази на 12C и 12C Spider. В нея са интегрирани съответните въздуховоди, които получават свеж въздух от въздухозаборника на покрива и останалите отвори за охлаждане. Каросерийните панели също са изработени от композитния материал.

McLaren ще обяви официалните технически характеристики на серийния P1 в началото на следващата година. По това време британската компания ще започне да приема и поръчки за новия модел, като първите доставки се очакват в края на 2013 година.

Коментари
comments powered by Disqus