Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren подготвя хибриден суперавтомобил

05.12.2019 13:35

Хибридизацията на цялата гама на британската марка е планирана от 3 до 4 години

Седем години след McLaren P1, McLaren Automotive ще представи през следващата година нов хибриден суперавтомобил, разработен върху напълно нова платформа.

Майк Флюит, изпълнителен директор на McLaren, потвърди пред журналисти, че през пролетта на 2020 г. ще бъде представена платформа от ново поколение чрез нов модел, който ще бъде пуснат на пазара преди края на годината.

Майк Флюит разкри повече подробности за на новия хибриден суперавтомобил – първият автомобил на производителя от Уокинг с такава технология, след представянето на Mclaren P1 през 2013 г.

Очаква се новият суперавтомобил да предложи изключителна ефективност благодарение на задвижване на всички колела (два електрически мотора ще бъдат инсталирани на предната му ос, а двигателят с вътрешно горене ще осигурява задвижването), включително ускоряване, което може да постигне упражнението от 0 до 96 км/ч само за 2,3 сек. Максималната му скорост също ще бъде по-висока от тази на Senna, обявена като 340 км/ч.

Майк Флюит също потвърди разработването на нов V6 двигател, който може да се съобразява с хибридната технология. Той ще се появи в бъдещите  модели на британския производител, заедно с актуалния V8 4,0-литров битурбо агрегат.

Хибридизацията на цялата гама на британския производител  на свой ред е планирана от 3 до 4 години.

Коментари
comments powered by Disqus