От 2013 г. досега са произведени общо 375 екземпляра
Компанията McLaren приключи производството на хибридния суперавтомобил P1. От 2013 г. досега са произведени общо 375 екземпляра, като всички те бяха разпродадени след предварителни поръчки. Всеки автомобил е бил доработен по желание на клиентите, така че в крайна сметка всички коли McLaren P1 са различни.
Върху всеки автомобил са работили105 души. Като цяло, сглобяването на McLaren P1 отнема 800 часа. В Северна и Южна Америка са били продадени 34% от тиража на всички произведени автомобили McLaren, 26% - в Европа, 13% от купувачите на спортните автомобили от Близкия изток и Африка, 27% от тиража е бил продаден в Азиатско-тихоокеанския регион.
Известно е, че през юли 2015 г. компанията разработи специална версия на спортния модел McLaren P1. При създаването на новия автомобил инженерите активно са използвали карбонови елементи. Вратите, задните калници, огледалата, предната броня и страничните огледала на автомобила са изработени от въглеродни влакна. Каросерията на спортния модел е боядисана в нов цвят Volcano Orange.
В хибридната задвижваща система влизат 3,8-литров V8 бензинов двигател, електрически мотор, който се захранва от литиево-йонни батерии и седемстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя. Сумарната мощност е 916 конски сили. До 100 км/ч автомобилът ускорява за 2,5 секунди. Максималната скорост е 350 километра в час. Само на ток може да измине до 10 км.
През юни 2015 компанията McLaren показа специална версия на P1, която е посветена на четирикратния шампион във Формула 1 Ален Прост. Каросерията на автомобила е оцветена в стила на известната състезателна каска, която прилича на френския флаг. В салона са използвани тъмни тонове, инсталирани са нови спортни седалки.
Известно е, че последната премиера на McLaren е на спортния автомобил 570S. Публичният дебют на купето се състоя на 1 април на автомобилното изложение в Ню Йорк. Новият модел е най-достъпният автомобил в гамата линия на марката.
Дизайнът на автомобила наподобява моделите P1 и 650S. Той е построен върху нова платформа MonoCell II. Благодарение на широкото използване на алуминий и въглеродни влакна 570S се превърна в един от най-леките в класа си - теглото му е 1313 кг.