Производителят от Уокинг очаква да удвои продажбите си до 2020 г.
Шефът на McLaren призова правителството на Великобритания да действа бързо след Brexit, като фирмата обяви рекордни продажби на рождения си ден.
Производителят на автомобили от Уокинг продаде 1654 леки автомобила през 2015 г. и се очаква този брой да бъде удвоен през тази година и тройно до 2020.
Майк Флюит, шефът на McLaren, каза, че успехът не е повлиян от резултатите след гласуването Великобритания да напусне ЕС, но призова правителството да действа бързо, колкото се може по-бързо да вземе решение относно следващите стъпки.
"Забелязахме, че досега няма ефект от Brexit ", каза той. "Въпреки това продължава да битува несигурност, което не е добре за всеки бизнес и ние призоваваме властите да оценят ситуацията и да вземат спешно решение."
За трета поредна година McLaren Automotive публикува оперативна печалба, която миналата година нарасна до 23,5 милиона британски паунда от приходите в размер на 450,6 милиона паунда.
Фирмата очаква приходите да нараснат с още 50% през следващите две години и да бъдат удвоени до края на 2022.
Почти 30% от оборота на дружеството са инвестирани в научноизследователска и развойна дейност, което прави 123,9 милиона лири, вложени през 2015.
Броят на заетите е увеличен с 16% до 1492 души до края на 2015 г. и 1750 през първите месеци на 2016 г. с цел компанията да се справи с динамичното си развитие, което доведе до стартирането на миналата година на пет нови автомобила.
McLaren вече създаде три класа за автомобилите си - Sports Series, Super Series и Ultimate Series, чийто флагман е моделът P1.
Най-новата инвестиция в McLaren Automotive е направена от McKal Ltd, чийто президент е собственик на два автомобила P1. McKal предостави собствен капитал в размер на 49 млн. британски паунда, което представлява 6,3% от всички инвестиции напоследък.
При моделите Sports Series, сред които 570GT бе представен през март т.г. и благодарение на него общите продажби на McLaren трябва да достигнат 3000 единици през 2016 г. За да се справи с допълнителните нови продажби, McLaren разширява глобалната си дилърска мрежа от 12 през 2015 г.до 80 дилъри на 30 пазара.
Компанията поднови ангажимента си да се съсредоточи върху двуместните спортни и супер коли като част от своя бизнес план Track22, който е адресиран към 2022 г. Тя се ангажира да инвестира от 20 до 25% от оборота си в R & D за бъдещи продукти и технологии, което от своя страна ще представлява около 1 милиард британски паунда през следващите шест години и ще доведе до представяне на 15 изцяло нови модела или производни.
Най-малко половината от тези нови автомобили до 2022 г. ще имат хибридна технология, както и с напълно електрическа задвижваща система в вбазовоти модели. McLaren казва, че ще прецени възможностите си за създаване на бъдещо поколение на автомобили Ultimate Series, като Р1 например.