Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren ще използва нов нос в Испания

09.05.2012 15:05

Тим-шефът на McLaren Мартин Уитмарш призна, че по всяка вероятност MP4-27 ще получи за Гран при на Испания новия нос, който направи своя дебют по време на тестовете в Италия миналата седмица.

McLaren бе единственият от водещите тимове, който заложи на стандартна конфигурация в предната част на своя автомобил и избегна оформянето на характерната за тази година гърбица пред началото на кокпита, наложена от новите правила. На „Муджело” обаче британският тим тества с по-висок нос и по-дълги вертикални колони, които осигуряват фиксирането на предното крило. По всяка вероятност тази концепция, която е значително по-близка на т.нар. „птицечовка” от предишната, ще бъде използвана и в Гран при на Испания в края на тази седмица.

„Има доста голям шанс да я видим в неделя, когато пилотите ни за първи път ще могат да я изпробват (в състезателни условия)", коментира Уитмарш пред Autosport. “Имаме много данни от „Муджело”, така че разполагаме с всичко необходимо, за да направим нужните настройки и да подобрим представянето си на пистата.”

По-високият нов позволява по-добро управление на въздушния поток под автомобила, което е и причината McLaren да поеме в тази посока.

„Разбира се, че винаги търсим по-ниско челно съпротивление и повече даунфорс, но не забравяйте, че напоследък промените, които дават резултати, са доста минимални. Носът и предното крило, както и вертикалните му колони, са различни, има и някои други леки промени. Така управляваме по-добре въздушния поток в останалата част на автомобила."

"В днешни дни търсим и най-малките възможности да подобрим автомобила. Има много забрани по отношение на задната част, ето защо постигаме повече, като променяме потока, който се насочва натам, а не като променяме дизайна отзад.”

Уитмарш за пореден път не прави конкретни прогнози и коментира, че все още не е ясно какво е разпределението на силите, въпреки че вече са минали четири старта от началото на сезона.

„Мисля, че ще бъдем конкурентни в Испания и по-нататък, но не сме наясно какво са направили другите отбори. Най-хубавото нещо в този спорт е, че не е възможно да си убеден напълно в каквото и да било. Определено разполагахме с автомобил, който да ни изведе в челото във всяко едно от четирите състезания досега, така че темпото е налице. Работим непрестанно, за да го развиваме, но няма как да си уверен, че останалите тимове не са направили нещо по-добро и че няма да те затруднят. Събрахме интересна информация от „Муджело”. Да видим дали ще се възползваме от нея в Барселона.”

Коментари
comments powered by Disqus