Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren влиза в играта с MCL35

14.02.2020 02:10

Британците не очакват промени преди промяната в техническия правилник

След Ferrari и Red Bull дойде ред и на McLaren да представи автомобила си за 2020. MCL35 трябва да елиминира проблемите на своя предшественик, но няма да разбие статуквото на Голямата тройка, признава Джеймс Кий, техническият ръководител на британците.

„Целите са необходими, когато работиш, защото трябва да знаеш накъде отиваш“, коментира Кий по време на представянето на MCL35 в Уокинг. „Едно от нашите цели е да се върнем в челото, но това е прекалено голяма стъпка спрямо настоящото положение.“

„Ще е страхотно, ако се справим за година, но разликата е твърде съществена. Ето защо преследваме целите, които са базирани на наученото от миналата година. Установихме къде са слабостите ни и искаме да се справим именно с тях.“

MCL35 е еволюция на своя предшественик, но промените по автомобила далеч не се ограничават до повечето сини елементи на обновената цветова схема. Радиаторните кутии са по-прибрани, аеродинамиката на предната част е ревизирана напълно, а задното окачване има коренно различна концепция спрямо MCL34.

Целта на McLaren е да се запази четвъртото място, на което завърши миналата година. Едва през 2021 г., когато в сила влиза новият правилник и Mercedes ще доставя двигателите в Уокинг вместо Renault, британците ще атакуват челната тройка. Според тим шефа на McLaren Андреас Зайдъл обаче McLaren ще се върне в шампионската битка едва през 2023 година.

Коментари
comments powered by Disqus