Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

McLaren все още не отписва годината

21.05.2013 17:03

McLaren може да използва част от бюджета си за следващите два сезона в опит да спаси настоящата година. MP4-28 се оказа пълен провал и пет старта след началото на шампионата британския тим изостава със 102 точки спрямо лидера при конструкторите Red Bull.

В края на миналата година McLaren разполагаше с най-бързия автомобил, но мащабните промени, които направи за сезон 2013, така и не доведоха до очаквания резултат. Най-доброто класиране за британския тим през тази година е петото място на Дженсън Бътън в Китай, в резултат на което отборът се намира едва на шеста позиция в класирането при конструкторите, като пред него е дори и Force India. Въпреки слабото начало на сезона обаче Мартин Уитмарш все още не се е отказал от MP4-28.

"Вероятно ще отделим по-малко ресурси от първоначално предвиденото (за следващите два сезона), защото трябва да работим по-здраво върху тазгодишния автомобил", коментира Уитмарш за BBC. "Длъжни сме. Няма да се предаваме!".

През 2014 г. влизат в сила новите правила във Формула 1, като най-съществената промяна засяга 1,6-литровите V6 турбомотори. Това е причината голяма част от тимовете да орежат бюджетите си за тази година с цел осигуряването на повече средства за реализацията на предстоящия преход. А специално при McLaren това е много важно заради смяната на двигателите на Mercedes с тези на Honda.

"Определени ресурси бяха пренасочени (към 2014 и 2015 г.)", продължава Уитмарш. "Всяка година стоим пред тази дилема. Дали да изразходваме средствата, с които разполагаме. Все още не сме отписали този сезон и полагаме огромни усилия, за да развиваме автомобила си и да върнем Mclaren там, където смятаме, че му е мястото. Все още има много време до края на сезона. Трябва да вярваме, че можем да постигнем добри резултати. Понякога това ни е голяма слабост."

Замяната на двигателите на Mercedes с тези на Honda е част от програмата, която цели да върне McLaren на върха.

"Много работа ни очаква в подоготвката за 2014 и 2015 година. Преходът от 2014 към 2015 г. е огромно предизвикателство за отбора. Но мисля, че на всички е ясно, че McLaren има нужда от това да работи с, да се ползва с пълната подкрепа на голям автомобилен производител. Взаимоотношенията ни с Mercedes-Benz бяха прекрасни, всъщност, ние все още имаме отлични взаимоотношения на технологично ниво. Правим и ще правим всичко възможно, за да печелим състезания с Mercedes през тази и следващата година. Но пък преминаването към двигателите на Honda ни дава възможност да сме част от големите отбори и ни гарантира, че ще разполагаме с нужните средства и структура, за да бъдем успешни в дългосрочен план."

"Искаме да спечелим още този уикенд (в Монако), искаме повече победи догодина, но в дългосрочен план, след 182 победи, сме наясно, че за да си успешен през всяка една година от обозримото бъдеще, е необходимо да поставиш основа, базирана на ясна програма и добра бизнес структура", завършва Уитмарш.

Коментари
comments powered by Disqus