Доработеният модел Masretta MXT ще бъде представен в края на тази година, а от 2015 г. ще бъде продаван в Европа, информира Autocar.co.uk.
Първоначално автомобилът трябваше да се появи на пазара през 2013 г., но производството беше отложено, за да бъде сменен 2,0-литровият Duratec от Ford, с който автомобилът се продава в Мексико, с друг завживащ агрегат.
„Компанията трябва да расте постепенно: стъпка по стъпка. В днешния момент сме фокусирали усилията си върху нашия и съседните пазари”, подчерта Стив Хиндъл, отговарящ за европейските продажби на Masretta MXT. „ Необходимо е да се убедим, че има ниша за автомобила, който след пускането му ще може да я заеме”, допълни специалистът.
Що се отнася до силовия агрегат, сега монтират 2,0-литровия EcoBoost от Ford. Същият мотор е част от оборудването на Focus ST. Освен новия двигател, в MXT има и други изменения. Моделът е станал по-лек в сравнеиние с актуалното поколение. По предварителна информация теглото на автомобила ще е под 1000 килограма.
„Нашата философия се състои в това, че именно теглото и шасито определят ефективността на колата. Отношението мощност/тегло и поведението на шасито ще позволят на нашия автомобил да се открои сред конкурентите” , изтъкна Стив Хиндъл.
Днешната версия MXT се продава в Южна Америка. Годишно се произвеждат 50 автомобила.