Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes A-класа или GLA: Красотата срещу възрастта

05.04.2019 09:01

Кой от двата компактни модела на марката с трилъчата звезда е по-добрата покупка

Със системата за управление на функциите MBUX актуалната А-класа извърши малка революция. От друга страна, GLA е базиран още върху предишния модел. Дали в такъв случай GLA 200 е равностоен противник на А 200?

Колко бързо лети времето – в това лесно можем да се убедим от един поглед към GLA. Той се появи на пазара едва през 2014 г., но откакто тази пролет дойде новата А-класа, вече изглежда значително по-стар.

Вероятно подобно е и впечатлението на клиентите – до август тази година А-класата се продаваше повече от два пъти по-добре. Това може да се дължи и на нейния дизайн, с който автомобилът изглежда много по-динамично. В добавка той е и по-голяма, макар и с малко, и предлага в интериора си повече място от по-тясно скроения GLA. Официално при Mercedes моделът с фабрично означение X 156 принадлежи към SUV категорията, но в реалния живот е кросоувър, така че когато сравняваме шофирането на двата автомобила, не откриваме големи разлики. Все пак изглежда, че в SUV модела моторът работи малко по-плавно. Обяснението: Докато там все още се труди четирицилиндровият M 270 със 156 к.с., в A 200 вече се използва новият M 282 с обем 1,4 л и мощност 163 к.с. Наистина, той набира обороти по-охотно, работи малко по-икономично и предлага по-добри динамични характеристики, но ходът му е малко по-груб, което прави по-силно впечатление в изисканата А-класа. Впрочем и двата двигателя са комбинирани със седемстепенна трансмисия с два съединителя, срещу доплащане от 4236 лв. Апропо, като стана дума за цени – A 200 е не само по-модерен, но и по-евтин от GLA.

ЗАКЛЮЧЕНИЕ


По-малко място, по-високи разходи, по-стара инфо-развлекателна система – тук GLA почти няма какво да противопостави на A-класата.

Коментари
comments powered by Disqus