Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-AMG A 35 от Posaidon още по-мощен

16.03.2021 11:06
Mercedes-AMG A 35 от Posaidon още по-мощен

Джантите с диаметър 18 инча са същите, окачването и спирачките също са непроменени

Миналата година студиото Posaidon пусна чудовище - хечбека Posaidon A 45 RS. Бившият Mercedes-AMG A 45 S разполагаше с 525 к.с. (+104) и 600 Нм (+100), които ускоряват автомобила до 100 км/ч за 3,4 сек и помагат да се развият максималните 324 км/ч. Сега немските специалисти насочиха вниманието си към по-малкия роднина - A 35 с пет врати. Базовият четирицилиндров турбо двигател 2,0 генерира 306 к.с. и 400 Нм, а след посещение в работилницата на студиото е готов да развие своите възможности до 400 к.с. и 550 Нм. В същото време за стандартния 45 тези показатели са съответно 387 и 480.

Не се предлагат визуални актуализации. Джантите с диаметър 18 инча са същите . Окачването и спирачките също са непроменени. Това означава, че отпред са монтирани четирибутални моноблокови апарати с перфорирани дискове с диаметър 350 мм, а отзад - едно бутало и 330 мм .

Само табела върху декоративния капак на двигателя свидетелства за модификациите, направени от ателието. Комплекти за модернизация ще отговарят на всички модели на Mercedes с подобни трансмисии: CLA 35, GLA 35 и GLB 35.

За да доведат мощността на двулитровия двигател до такива показатели, тунерите трябваше да подменят блока за управление на двигателя със собствен и да инсталират по-ефективен турбокомпресор. Актуализирани настройки на седемстепенната роботизирана трансмисия DCT. Комплектът, наречен RS400, помага на хечбека с двойно предаване да ускори до 100 км/ч за 4 сек (-0,7) и има максимална скорост от 295 км/ч (+45). Клиентите може обаче да го получат само като сменят софтуера. Тогава 355 к.с. и 500 Нм ще ускорят автомобила до 100 км/ч за 4,3 сек (-0.4), а максималната скорост ще бъде 280 км/ч (+30).

Коментари
comments powered by Disqus