Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-AMG E63 (2016): Сега само с четирилитров V8

29.02.2016 09:20

Следващият топ модел в серията би трябвало да празнува премиерата си на салона в Ню Йорк

Новият Mercedes E-класа едва беше официално представен в Детройт и прототипът на мощния вариант AMG E63 вече прави първите си тестови обиколки, който ще се задвижва от четирилитров битурбо V8.

Следващият топ модел в серията би трябвало да празнува премиерата си като седан на автомобилното изложение в Ню Йорк, а след това съответният T-модел ще дебютира през есента на автомобилното изложение в Париж.

Mercedes-AMG E63 с 550 и 600 к.с.


Вместо на вече доказалия се 5,5-литров V8 Biturbo, Mercedes-AMG E63 залага на познатия ни от другите серии четирилитров V8 Biturbo. Що се отнася до мощността, там вече може да се спекулира. Конкуренцията не спи и вече достига 600 к.с. и нагоре (Audi RS6 Performance: 605 к.с., BMW M5 Competition: до към 600 к.с., Cadillac CTS-V: 649 к.с.), очаква се Mercedes също да последва примера на конкурентите си. В момента 5,5-литровият битурбо V8 в най-мощното си изпълнение генерира 585 к.с., а четирилитровият V8 достига стабилните 550 и 600 к.с. Новата 9-степенна спортна автоматична трансмисия за пръв път е намерила приложение. Разбира се, не на последно място е и задвижването на четирите колела в новия Mercedes-AMG E63. По-широките оси би трябвало да са заимствани от C Coupé.

Визуално, новите AMG модели са обновени с нови предна и задна престилки, модифицирана радиаторна решетка и леко уширени арки на калниците. Отзад доминира четиритръбната изпускателна система с трапецовидни накрайници. Разбира се, не липсват и специални AMG джанти и подобаващо оразмерената спирачна система. Предлагат се и керамични стопери.

Коментари
comments powered by Disqus