Зад волана на автомобила рекордьор бе Маркус Хофбауер, който се смята за пилот само 20%
Нов рекорд за серийни кросоувъри на Нюрбургринг - 7: 49.369. Той бе постигнат от "горещия " Mercedes-AMG GLC 63 S 4Matic +, оборудван с 4,0-литров двигател (510 к.с., 700 Нм) и деветстепенна автоматична скоростна кутия AMG Speedshift MCT. Това е лоша новина за Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio SUV, който преди година с V6 2.9 двигател (510 к.с., 600 Нм) успя да измине Северната дъга за7: 51.7 – с две секунди по-бавно.
Титлата на най-бърз в класа сега отива при GLC 63 S, представен през 2017 г. Тогава никой друг не можеше да ускори до сто за 3,8 сек. Но сега Lamborghini Urus чука на вратата: това упражнение италианският кросоувър постига за 3,6 сек.
Зад волана на автомобила рекордьор бе известният Маркус Хофбауер, който се смята само 20% за състезател, а останалите 80% са за инженер на AMG. Той успя да подобри рекорда още при първия опит.
Изпитанието бе контролирано от независими експерти. Не по-малко независим нотариус регистрира времето на обиколката и се увери, че състоянието на автомобила отговаря на стандартите. Така че претенциите към новия притежател на рекорда могат да възникнат само от други кросоувъри. Това е не само Lamborghini Urus с 650 к.с., но и бъдещето Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, чиято задвижваща система е известна от Panamera. Е, и Stelvio Quadrifoglio не бива да бъде подценяван. Може би една запомняща се серия NRING не е достатъчна за него.