Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-AMG GLC 63 S е най-бърз на Северната дъга

23.11.2018 11:34

Зад волана на автомобила рекордьор бе Маркус Хофбауер, който се смята за пилот само 20%

Нов рекорд за серийни кросоувъри на Нюрбургринг - 7: 49.369. Той бе постигнат от "горещия " Mercedes-AMG GLC 63 S 4Matic +, оборудван с 4,0-литров двигател (510 к.с., 700 Нм) и деветстепенна автоматична скоростна кутия AMG Speedshift MCT. Това е лоша новина за Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio SUV, който преди година с V6 2.9 двигател (510 к.с., 600 Нм) успя да измине Северната дъга за7: 51.7 – с две секунди по-бавно.

Титлата на най-бърз в класа сега отива при  GLC 63 S, представен през 2017 г. Тогава никой друг не можеше да ускори до сто за 3,8 сек. Но сега Lamborghini Urus чука на вратата: това упражнение италианският кросоувър постига за 3,6 сек.

Зад волана на автомобила рекордьор бе известният Маркус Хофбауер, който се смята само 20% за състезател, а останалите 80% са за инженер на AMG. Той успя да подобри рекорда още при първия опит.

Изпитанието бе контролирано от независими експерти. Не по-малко независим нотариус регистрира времето на обиколката и се увери, че състоянието на автомобила отговаря на стандартите. Така че претенциите към новия притежател на рекорда могат да възникнат само от други кросоувъри. Това е не само Lamborghini Urus с 650 к.с., но и бъдещето Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid, чиято задвижваща система е известна от Panamera. Е, и Stelvio Quadrifoglio не бива да бъде подценяван. Може би една запомняща се серия NRING не е достатъчна за него.

Коментари
comments powered by Disqus