Това е универсалното оръжие на фабриката в Афалтербах с 4,0-литров битурбо мотор
Mercedes ще разширява серията GLC с нова AMG версия, а именно Mercedes-AMG GLC 63, който стартира с мощния 510 к.с. V8 под предния капак.
Mercedes-AMG GLC 63 също като S версия
На автомобилното изложение в Ню Йорк Mercedes-AMG GLC 43 дебютира като предишен топ модел на серията GLC. Наследникът му Mercedes GLK стъпва с мощния 367 к.с. трилитров V6. Но истинският флагман на SUV серията - Mercedes-AMG GLC 63, ще бъде оборудван с двигател V8, което означава, че това е универсалното моторизирано оръжие на фабриката в Афалтербах с 4,0-литров битурбо. GLC 63 отпразнува световната си премиера на автомобилното изложение в Ню Йорк. Но ако целият свят можа да види това, то целият свят не може да се наслаждава на V8-GLC, защото той е запазен само за американския пазар.
Серийното изпълнение на AMG 63 стъпва с 476 к.с. и 650 Нм, докато S версията вече е със завидните 510 к.с. и 700 Нм. Агрегатите се куплират с деветстепенна трансмисия, чието време за превключване е доста съкратено. По отношение на спринта от 0 до 100 км/ч, Mercedes-AMG GLC 63 защити време под 4,9 секунди на GLC 43, като максималната скорост на топ SUV модела е ограничена на 250 км.
Агро излъчване на Mercedes-AMG GLC 63
В сравнение с модел 43 Mercedes-AMG GLC 63 стъпва не само с по-голяма мощност, но и с повече цилиндри. Топ моделът е обновен с агресивна предна престилка с по-големи въздухозаборници, както и модифицирани накрайници на изпускателната система, по-надеждна спирачна система, по-големи алуминиеви джанти и подобрено окачване.
Интериорът на Mercedes-AMG GLC 63 пък е със спортен привкус, кожен спортен волан, AMG плакети и обозначения на праговете, спортни седалки, AMG инструментариум обновен с алуминий и карбон.