В основата му ще лежи хибридна система от болида от F1 - Mercedes-Benz AMG Petronas
Mercedes-AMG One, чиято първа публична изява под формата на прототип датира от автомобилното изложение във Франкфурт през 2017 г., трябва да бъде представен в окончателната си версия до 2021 г.
Надеждността и опростеността на задвижващата система във Formula 1, които трябва да бъдат адаптирани към модел за всекидневна употреба, не е лесна работа. Mercedes-AMG изпитва това със своя обещаващ хиперавтомобил AMG One, в основата на който ще лежи хибридна група, наследена от болида от F1 - Mercedes-Benz AMG Petronas, в чийто състав влиза 1,6-литров V6 двигател, развиващ близо 1000 к.с.
Този двигател, който ще бъде използван за движение по нормалните пътища, трябва да работи възможно най-просто, когато бъдещите собственици на Mercedes-AMG One застанат зад волана. За да стане това, работи цял технически екип
Михаел Кнолер, мениджър на продуктите и продажбите на AMG, говори пред журналисти за трудностите на компанията и потвърди старта на Mercedes-AMG One през 2021 г.
„Когато адаптираме технология от F1 към пътен модел, трябва да я развиваме заедно с клиентите“, казва Михаел Кнолер r. "Сблъскахме се с трудности, но сега стигнахме до решаващ момент."
Представянето на Mercedes-AMG One, първоначално планирано за 2019 г., вече беше отложено за първи път до 2020 г., за да отговори на изискванията на новите стандарти за емисиите на CO2.