Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-AMG S63 Cabrio от Vilner Design

29.05.2018 12:17

Студиото избира подхода на умерената индивидуализация за този автомобил

„Достатъчни са около 20 секунди и покривът потъва в задната част на автомобила. Доста по-малко време отнема преценката дали ви харесва това,което гюрукът разкрива“, казва Атанас Вилнер. „Понякога са ви нужни и по-малко от 3,9 секунди, за да си създадете мнение. По-малко от тези 3,9 секунди, за които колата вдига 100“.

В случая обаче преценката на салона от страна на Вилнер отнема повече време, защото той не го наблюдава само, като ползвател, но и като артист. „Серийните изпълнения на Mercedes за S-класа определено са достойни за ранга на колата, но понякога малки изменения, могат да придадат изцяло ново излъчване, да създадат изцяло нова атмосфера“, допълва Вилнер.

Vilner Design избират именно подхода на умерената индивидуализация за този S63. Екипът запазва централните кожени секции на спортните седалки, като изработва нови страници от фина кафява кожа с перфорация. Тя прелива през лумбалната област на облегалките, създавайки хомогенно излъчване. Контрастните шевове в бяло са положени вълнообразно, което подсилва контраста им спрямо геометричната ориентация на заводските тегели по седалките. Същата дизайнерска идея е продължена и по облицовките на вратите, завършвайки концепцията.

Специално внимание е отделено на самия проект на перфорацията на кожата. Позициите на дупките са съобразени с тези на шевовете, така че вторите да не попадат в отворите при съшиването на отделните парчета в цели детайли. Самата форма на перфорираните групи пък е модерна интерпретация на класическите ромбове, а използваната от Vilner Design кожа, е същата, като тази положена от Mercedes-AMG по таблото на автомобила.

Ключът. Производителите често неглижират този елемент от автомобила, което е особено видно при конкретния S63. Стандартната визия на това електронно устройство може да бъде проследена повече от десетилетие назад, без почти никаква промяна, като единствено логото на AMG го прави малко по-специално. Vilner Design променят това, като покриват ключа със същата фина, кафява кожа, която е използвана и в салона. Така логото на тунера от Афалтербах изпъква допълнително, и не на последно място, устройството вече е доста по-приятно и на допир.

Резултатът е стил, надграждане над проекта на Merc-AMG, без намесата на Вилнер да оспорва оригиналната. Онези, които видят автомобила със свален гюрук по улиците на Монте Карло, където често се движи той, ще се убедят в това.

„По-малкото е повече?“ Това правило невинаги е в сила, освен когато е приложено от Vilner Design. Тогава винаги важи.
 
2017 Mercedes-AMG S 63 4MATIC Convertible, 5461 куб.см, битурбо V8, 585 к.с., 900 Нм, 7-ст. автоматична MCT, двойно предаване, 2235кг.




Коментари
comments powered by Disqus