Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz E-класа (2016): Така изглежда отвътре

02.12.2015 14:26

Разполагаме с най-последната информация за новите системи за подпомагане и най-новите изображения на прототипа

Mercedes тества в момента новата E-класа, която ще дебютира с каросерия седан през 2016. Ние разполагаме с най-последната информация за новите системи за подпомагане и най-новите изображения на прототипа на предстоящия T-модел за 2017 г.

Ако досега, предстоящата E-класа се показваше само като седан, сега във фокуса е и T-моделът. Комбито което ще стъпи в търговската мрежа през 2017, разбира се, е ориентирано към седана. Отличителните елементи са концентрирани в задната част, а именно леко наклонен покрив и спойлер на покрива.

Останалото е също като при "нормалната" нова E-класа на Mercedes. Радиаторната решетка е изправена срещу вятъра, фаровете достигат до калника. Под решетката изплува престилката в костен формат, разширявайки се в средата надолу със сплитер. Фаровете за мъгла са се загнездили в по-големи закръглени отвори.

В близък план съвсем ясно се открояват по-дългото междуосие, дългият капак на двигателя и по-широката следа. Прототипът демонстрира новата линия на покрива, както и доста плосък капак на двигателя. Линията на прозорците се извива нагоре и насочва погледа към багажника, който е наклонен надолу към асфалта.

Новият Mercedes E-класа се базира на платформата на C-класата

Новата E-класа (W213) изглежда така, като че ли купето е изместено по-назад. Когато E-класата стъпи на пазара през 2016, тя не само ще бъде по-динамична, но също така и с подобрен коефициент на челно съпротивление. Обемът на багажника няма да бъде по-голям, но стандартният резервоар ще трябва доста да се посвие, също както при C-класата. Вътрешните и външните размери остават непроменени.

Mercedes E-класа (W212) е на пазара от 2009, през 2013 моделът претърпя екстремно мащабна реконструкция. Тази иновация струваше по данни на  Mercedes 1 милиард евро. От 2016 новото поколение на E-класата ще се базира на модифицираната платформа (MRA) за задно задвижване на сегашната C-класа. Благодарение на тази нова платформа, която между другото е от алуминий, E-класата успя да редуцира теглото си с цели 70 килограма. Общото тегло на модела възлиза максимум на 1,5 тона. Платформата на Mercedes - Rear Wheel Drive Architecture (MRA), позволява лесно преминаване към  алтернативни задвижващи системи, като например електрически мотори или хибридни системи с бензин (E 350 e), както и дизелови агрегати. Както вече е известно, стандартните версии на Mercedes предлагат срещу допълнително заплащане, опция със стоманени пружини и въздушно пружинно окачване. 

Трилитров редови шестцилиндров за бензинов и дизелов двигател

Както и при новия Mercedes S-класа и моделите CLS, E-класата ще може да предава мощността посредством деветстепенна автоматична трансмисия. От страна на задвижването, E-класата се обръща към собствената палитра двигатели. Трилитровият дизелов агрегат с работното обозначение OM 656 от началото на 90-те години отново се завръща при Mercedes като редови шестцилиндров, разбира се, след фейслифтванена модела S-класа 2017. В никакъв случай от чиста носталгия, а защото трилитровите W124 бяха на практика вечни, дори след безмилостна експлоатация. Както и при BMW, новите звена са изградени на модулен принцип в 0,5 литрови идентични цилиндрови единици, като три-, четири- и шестцилиндрови.

Трилитровият бензинов ще стъпи на пазара през 2017 като шестцилиндров редови (M256). И двата шестцилиндрови редови двигателя ще бъдат достъпни само с битурбо компресори в диапазон на мощността до 430 к.с.. Към тях се присъединява двулитровият четирицилиндров бензинов двигател (M254), както и дизелов еквивалент (OM654) в три нива на мощност от 150, 194 и 231 к.с. със стандартна ръчна шестстепенна трансмисия. Но не се притеснявайте, V8 двигателят в новия Mercedes E-класа не е умрял, той ще бъде модифициран по отношение на мощност, разход и чистота на емисиите. За пазарния старт през април/май 2016 се предвиждат само два двигателя: мощният 184 к.с. бензинов двигател в E200, както и дизеловия със 194 к.с. в E220d. По късно ще стъпят моделите Mercedes E250 (211 к.с.), E300 (245 к.с.) и E400 (333 к.с.), както и E450 AMG с 367 к.с..

По-широка и по-плоска E-класа

Интериорът на Е-класата също е ревизиран, моделът е обновен с голям сензорен екран с нова конфигурация на менюто, бутоните на волана са преразгледани. Augmented Reality значително ще подобри навигацията, като интеграцията Car-Play на Smartphone е еднакво приложима както за Apple, така и за Android. E-класата е заимствала от интериорния дизайн на C-класата, но централната конзола е по-широка и по-висока, както показа студията за IAA.

Иначе, E-класата стартира както обикновено и в други версии на каросерията. Очаква се комби, като T-модел да се появи на пазара през 2017, няма да липсва и версията AMG, нито пък четириместният кабриолет и купето.

Нови асистиращи системи за Mercedes E-класа

Новият Mercedes E-класа ще гарантира повече сигурност за шофьора и изискан комфорт при пътуване, защото E-класа разполага с различни системи за полуавтономно шофиране.

Нововъведение на борда е системата "Intelligent Drive next Level", който функционира посредством стерео камера и радарни сензори: Pilot Distronic за отстояние, поддържа контакт с пилотите за управление и поддържа автоматично не само правилната дистанция спрямо автомобила отпред, но и скорост от 200 км/ч.. Stop&Go- пилотът изпълнява функцията си до 130 км/ч. Highway-Pilot е активен до 200 км/ч и предоставя възможност в ситуации на задръствания по магистралите автоматично удължава потеглянето. В комбинация с Comand,  превключваемата функция на пилота за ограничаване на скоростта  с помощта на камера или навигация разпознава ограниченията на скоростта и коригира автоматично разрешените лимити, например 50 км/ч в населените места и 100 км/ч по републиканските пътища. Intelligent Drive next Level е полуавтономна система, която винаги и по всяко време може да бъде заменена от водача.

Ново в E-класата е и активна спирачка с функция кръстовище. Системата открива опасности от сблъсък, включително от напречно движещи се автомобили и пешеходци и включва автоматично спиране. Асистентът активна спирачка се активира при движещи се обекти в диапазон на скоростта от 7 до 250 км/ч, а при стационарни обекти може да реагира от 7 до 70 км/час. При оптимални условия той е в състояние да предотврати сблъсък с неподвижно превозно средство или сблъсък с пешеходци до скорост от около 65 км/ч. Функцията кръстовище може да предотврати инциденти с напречно движещи се обекти в зависимост от ситуацията, в скоростния обхват до около 50 км/ч.. В сценария задръстване, без алтернатива за промяна на посоката, активната спирачка се задейства автоматично дори до 90 км/ч.

Друга нова функция е асистентът за маневриране: Ако водачът, чрез движение на волана инициира маневра за разминаване, системата поддържа това желание за отклонение и прецизно изчислява допълнителните кормилни моменти. Те помагат на водача да избегне сблъсък с пешеходец и след това улеснява безопасното връщане на автомобила в правилната лента за движение.

При поискване новата E-класата може да управлява паркирането дистанционно посредством App. Освен това E-класата разполага с екстра Car-to-X – базираща се на безжичната технология за комуникация с други автомобили, което предпазва от опасности по пътя. Смартфонът може да има и друго предназначение, само едно приближаване до ключалката и вратите се отварят.

Допълнително на борда са и познатите системи активен асистент за поддържане лентата за движение, асистента за мъртвия ъгъл и Pre-Safe Plus, всички те са разработени и функционират на базата на сензори. От S-класата са заимствани интегрираните в страничните задни колани въздушни възглавници.

Коментари
comments powered by Disqus