EV, еквивалентен на премиум седана, ще се появи след няколко години, според компанията
Главният оперативен директор на Mercedes-Benz Маркус Шафер казва, че електрически еквивалент на луксозния седан C-класа е малко вероятно да пристигне преди 2024 г. и ще бъде построен върху новата архитектура на компанията, фокусирана върху електричеството.
В момента компанията разширява гамата си от електрически автомобили, към които EQC планира да се присъедини тази година към кросоувъра EQA и малкия SUV EQB. Седаните EQE и EQS, еквивалентни на E-класата и S-класата, трябва да бъдат представени по-късно тази година.
След като C-класата и S-класата споделят платформата MRA, Шафер намекна, че бъдещият електрически еквивалент на C-класатаняма да използва новата електрическа MEA платформа, която ще бъде в основата на EQS - и вместо това вероятно ще приеме новата платформа MMA на компанията.
Запитан за плановете за седана EQ, еквивалентен на C-класа , Шафер каза: „Този автомобил на настоящото търсене, което според нас е високо по света от лоялна клиентска база. В същото време предлагаме редица електрически превозни средства EQA, EQB и EQB и през следващите няколко месеца EQS и EQE, така че има широк спектър от електромобили.
„Разширяваме ли се? Да, и ще се разширяваме. Дадохме представа за нашата бъдеща архитектура ММА , която смятаме за електрическа. Следващата платформа е за компактни и смесени автомобили от 2024 г., а платформата ММА е първо електрическа архитектура. Тя ще се използва за компактни автомобили и има потенциал да достигне и до средния сегмент. Ние сме в средата на тази работа и това може да бъде потенциална оферта за по-чисти EV автомобили, включително този клас."