Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz EQA получи двойно предаване

10.05.2021 11:23

Преднияят модул eATS съвместява асинхронен двигател и фиксирани предавателни числа

Компактният електрически кросоувър Mercedes-Benz EQA бе представен през януари в една-единствена версия  EQA 250 (140 кВт, 190 с.с., 375 Нм). Тя има един електромотор на предната ос. А сега немците добавят в гамата вариант с двойно предаване : EQA 300 4Matic (168 кВт, 228 к.с., 390 Нм) и EQA 350 4Matic (215 кВт, 292 к.с., 520 Нм). Новите версии, очевидно са по-динамични от базовата. Ако  EQA 250 ускорява до 100 км/чза 8,9 сек, то EQA 300 4Matic — за 7,7 сек, а EQA 350 4Matic — за 6,0 сек. Максималната скорост и на трите събратя е еднаква - електронно ограницчена до 160 км/ч.

Разпределинието на въртящия момент между осите елекрониката регулира сто пъти в секунда в зависимости от пътната ситуация. Междувременно в обични условия тя се стреми да задейства  преимуществено задния электромотор като по-ефективен .

Преднияят модул eATS съвместява асинхронен двигател, редуктор с фиксирани предавателни числа, диференциал, система за охлаждане и силова электроника. Задният модул се отличава с компактен синхронен двигател с променлив ток с постоянно возбужданеи ротор с постоянни магнити.

Батерията на версията с добавка 4Matic — тя може да бъде и в базавата версия с пете врати с предно предаване , с използване на мощност 66,5 кВт•. Пробегът с едно зареждане на EQA 250 възлиза на 426 км (цикъл WLTP), EQA 300 4Matic — 400–426 км, EQA 350 4Matic — 409–432 км (разбира се, от нивото на оборудване ). А при измерване на стандарта NEDC кросоувърът с двойно предаване обещава 493 км срещу 486 км на монозадвижването. През тази година компанията ще представи още една модификация EQA, с още по-голям автономен пробег. Трябва да добавим, че по-късно се очаква и «горещ» вариант на модела EQA от подразделението AMG.

В базовото оборудване на версиите с двойно предаване влизат 18-ичови джанти с леки сплави, вътрешно осветление с превклюване на 64 цвята, адаптивни светодиодни светлини и пета врата с електрическо отваряне, информационно-развлекателна система MBUX. По-богатите изпълнения с пакети Advanced, Advanced Plus, Premium, включват, например, набор от два дисплея с увеличен размер (по 10,25 инча), двухзонов климатроник, безжично зареждане на смартфон, панорамен подвижен люк, система за кръгово наблюдение, аудиосистема Burmester.

Батерията на Mercedes-Benz EQA при бързо зареждане от колонки с постоянен ток при мощност до 100 кВт се зарежда от 10% до 80% за 30 минути.

Немците вече приемат поръчки за EQA с двойно предаване. Версията EQA 300 4Matic струва от 53 538 евро, а EQA 350 4Matic — от 56 215 евро . Посочените цеин не включват екологични бонуси, които могат да достигнат 7500 евро (от правительството на Германия и от самия Mercedes-Benz). Клиентите на Mercedes-Benz EQA 4Matic също ще получат годишно сервизно обослужване Mercedes me Charge със «зелено» зареждане в Европе плюс специальную ниска цена (0,29 цента за кВтч, която се посчва в прессъобщението на компанията, вероятно става дума за 0,29 евро) на заряднине станции в системата Ionity в продължение на една година.

Коментари
comments powered by Disqus