Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz GLA ще получи хибридна версия

23.07.2019 16:09

Новият компактен кросоувър ще бъде идентичен по дължина с актуалната А-класа (4,42 м)

Фотошпиони вече заснеха второто поколение на модела Mercedes-Benz GLA по време на пътни тестове със силен камуфлаж и без задна врата. Сега вече заснеха окончателната версия на кросоувъра . Той ще бъде представен пред публиката през новата година. А сега добавяме нова доза информация към прогнозите за характеристиките на малкия SUV.

Mercedes GLA има всички шансове да изглежда хубав. Ако погледнем най-преките  му роднини, в редица детайли той се различава от тях.

Да сравним профила на GLA профила с този на А-класата. Може да се види, че кросоувърът има напълно различно отваряне на задната врата и задната колона. Капакът изглежда по-къс, но висок.

Новият GLA ще бъде идентичен по дължина с актуалната А-класа (4,42 м), което означава предишното поколение GLA. При липса на увеличение, има смисъл, защото сега новият GLB (4,63 м) се намира на половин стъпало по-високо в моделната гама.

Мигачите на GLA са с оригинална форма, но многоъгълните светлинни предизвикват асоциации с GLB.

Съдейки по новата А-класа, двигателите на GLA ще имат много по-голям диапазон на мощност, отколкото преди. Най-скромният е дизеловият OM 608 1,5 (95 и 116 к.с.)А след това гамата идват бензиновите и дизеловите агрегати 1,33 и 2,0, за да се стигне до „горещите“ изпълнения GLA 45/45 S с четирицшлиндровия турбо двигател 2,0 M 139 (387 к.с., 480 Нм / 421 к.с., 500 Нм) ). Времето за ускоряване на S-версията до 100 км/ч може да се предвиди приблизително на нивото на хечбека A 45 S (3,9 сек) или на комбито CLA 45 Shooting Brake S (4,0 сек).

Интериорът е подобен на всички играчи със същата платформа, като се започне от А-класата, но най-вече на GLB. Разлики намираме в оформлението на предния панел пред пътника и вратата.

Автомобилът ще има хибридна версия със зареждане от контакта. Според неофициални информации ще бъде внедрено електрическо задвижване на четирите колела, т.е. с отделен електрически мотор на задния мост.

Коментари
comments powered by Disqus