Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz показа три премиерни SUV автомобила

17.10.2015 14:21

GLE Coupé, GLE и GLC дебютираха на Автомобилен салон София 2015

Премиерите на три нови SUV автомобила, както и а обновената А-класа се състояха на щанда на Mercedes-Benz на Автосалон София 2015. „През настоящата година Mercedes-Benz разшири SUV семейството си до шест модела, с което предлага най-дългата гама в една доста конкурента среда. Тази година честваме и 30 години 4Matic система. Определено това е годината на SUV колите в гамата ни“, коментира Александър Бабанин, управител на Балкан Стар Аутомотив, официален представител на компанията у нас. 

С премиерния GLE Coupé Mercedes-Benz влиза в нов и много вълнуващ сегмент и вече печели нови клиенти за марката. GLE Coupé e създаден за хора, които търсят модерен лукс и спортна динамика в едно. Технологичните подобрения и нововъведения в по-големия му брат – Mercedes-Benz GLE, задават нов еталон в сегмента и дават заявка моделът да продължи успешната история на предшественика си – бестселъра M-Class. С дебют за България на автомоблния салон излиза и второто поколение на средноразмерния SUV от Mercedes-Benz, който вече се нарича GLC и представлява голяма стъпка напред по технически показатели и дизайн решения. 

Новият GLE е наследник на познатия M-Class, когото считаме за основател на премиум SUV сегмента през 1997 година и от тогава е един от най-успешните модели в света. GLЕ предлага най-съвременната и ефективна задвижваща технология в комбинация с изключителен комфорт, многофункционалност и издражливост като типичен SUV. Налице е всичко необходимо GLE да продължи успешната история на бестселъра M-Class. Автомобилът впечатлява с атрактивен дизайн, многообразен характер, благодарение на DYNAMIC SELECT и дълъг списък от асистиращи системи познати от  E- и S-Class.  Разширена е гамата от двигатели за GLE – вече  изборът е от пет ефективни и мощни четири, шест или осем цилиндрови мотора. Дизеловият модел GLE 250 d е първият пълнорaзмерен SUV в този клас, който харчи само 5.4 л/100 км. и изразходва 140 г CO2/км.

Не по-малко впечатляващ е и първият Mercedes-Benz SUV с plug-in-hybrid технология. Мощност от 325 kW (442 к.с.) в GLE 500 e 4MATIC гарантира брилиантно представяне при CO2 емисии от 78 гр./км и разход на гориво от 3.3 л/100 км. GLE 500 e 4MATIC консумира 16.7 kWh/100 км и поставя нов стандарт в този сегмент. В допълнение хибридът може да измине 30 км само на ток. 

Модификациите Mercedes-AMG GLE 63 и 63 S излъчват ексклузивност, доминантност и спортна мощ. AMG 5.5-литровия битурбо V8 двигател е по-мощен отпреди: в допълнение към основната модификация 410 kW (557 к.с.) се предлага  и супер спортният S-модел, чийто възможности достигат  430 kW (585 к.с.). Шасито е претърпяло съществени подобрения с цел повече динамика и пъргавина. Реакцията на двигателя и времето за смяна на предавките достигат ново, още по-спортно ниво, с което подчертават отличителното AMG представяне. 

Новият GLC е още един важен модел в SUV гамата на Mercedes-Benz, който следва дизайн философията на марката, като предлага максимален комфорт на всякакъв терен в съчетание с отличителна динамика и маневреност. Модерната елегантност, която излъчва дизайнът на GLC e за сметка на класическата офроуд визия, но отдалечаването от първообраза на G-Class е само външно. Технически погледнато средният по размер SUV се отличава с изключителни офроуд възможности и задава нови стандарти в този сегмент.

Що се отнася до интелигентността GLC притежава най-доброто. Това е единственият модел в сегмента, който предлага опция за оборудване на шасито с многокамерно въздушно окачване и електронно контролирано адаптивно демпфериране. Окачването AIR BODY CONTROL комбинира отлична стабилност и комфорт с бързина и впечатляващи офроуд възможности. В програмите за задвижване DYNAMIC SELECT са заложени специфични характeристики, които могат да променят характера на автомобила. При програма Sport шасито е по-стегнато и допълнително намалено с 15 мм. Програма Comfort позволява плавно и комфортно движение, като адаптивното окачване се коригира на всеки 60 милисекунди. Специално разработения офроуд пакет (опция) има до 5 допълнителни програми. В офроуд режим AIR BODY CONTROL оптимизира контакта на гумите със земята и осигурява безпроблемно придвижване по чакъл или пясък; с Rocking assist можете да се измъкнете при засядане чрез повишаване нивото на шасито с 50 мм; с Incline се изкачват безпроблемно стръмни склонове; а Trailer е създаден за управление на прикачен товар. 

Всички модели са с постоянно задвижване на четирите колела 4MATIC с разпределение на въртящия момент 45:55 процента между предния и задния мост, което заедно със системите за сигурност осигурява стабилно и безпроблемно пътно поведение. Деветстепенната автоматична скоростна кутия 9G-TRONIC е стандартна за GLC 220 d 4MATIC, GLC 250 d 4MATIC и GLC 250 4MATIC.

Вискоката енергийна ефективност в GLC е функция на подобренията в задвижващата система, усъвършенстваната аеродинамика и интелигентните решения за олекотяване на конструкцията. Mercedes-Benz предлага за първи път Plug-in hybrid в този пазарен сегмент: GLC 350 e 4MATIC може да се похвали с минимален разход на гориво и емисии при поведение сравнимо с това на споретн автомобил.  Това е и първият plug-in hybrid в този пазарен сегмент с постоянно задвижване на всички колела и убедително поведение на офроуд терен.

 

 

 

Коментари
comments powered by Disqus