Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mercedes-Benz представи новото поколение E-класа

11.01.2016 14:06

Продажбите на модела в Европа ще започнат през пролетта

Немската компания Mercedes-Benz показа на автомобилното изложение в Детройт новото поколение E-класа (W213). Продажбите на модела в Европа ще започнат през пролетта.

Автомобилът е построен върху новата платформа MRA. Той е със 100 кг по-лек от своя предшественик, но надвишава габаритите на  W212. Дължината на седана е 4923 мм, а междуосието - 2939 милиметра. Лимузината е получила голямо странично остъкляване и аеродинамична каросерия - коефициентът на въздушно съпротивление е 0,23.

Арматурното табло в седана е сменено с 12,3-инчов дисплей, който се комбинира с екрана на информационно-развлекателната система. Горната част на централната конзола е също като в Mercedes S-класа: идентични са дефлекторите на автоматичния климатик и мултимедийната система Comand. В центъра са разположение уредите за управление на климатроника и часовника. В лявата страна на арматурното табло са поставени бутони за контрол на електрическата ръчна спирачка и електронните асистенти.

Долната част на централната конзола на новия модел е взета назаем отпо-малкия  Mercedes C-класа. Освен това седанът получава съраунд система Burmester 3D, волан с два тъчпада и нов пакет за интериорно осветление, което се състои от 64 цвята.

W213 е оборудван с опции, каквито преди това бяха налични само на флагмана S-класа. По-специално, новият модел е окомплектован с полуавтономна система за управление. Тя включва няколко десетки датчици и сензори, които анализират пътната ситуация около автомобила. Електрониката е в състояние самостоятелно да води седана със скорост до 210 км в час. Не е задължително условие наличието на пътна маркировка, автопилотът на  E-класа ще бъде в състояние да се фокусира върху пътя и извън него, но само при скорост не по-голяма от 130 км в час. Системата разпознава пътните знаци и записва в паметта другите автомобили, знаците, пешеходци и сгради и конструкции, разположени в близост до пътя. От Mercedes наричат новата технология „система за полуавтоматично подпомагане на водача" и настояват, че шофьорът ще трябва да държи ръцете си върху кормилото непрекъснато

Новата E-класа може да бъде свързана със смартфона и да бъде използнан за дистанционно управление на седана. Така например, водачът може да паркирате колата от разстояние чрез мобилния си телефон посредством  специално приложение.

Предишното поколение на Mercedes E-класа (W212) направи своя дебют на световния пазар през 2009 г., а през 2013 г. бе обновено. Моделът е достъпен за закупуване като седан, комби, купе и кабриолет.

Коментари
comments powered by Disqus