Сформира се група, състояща се от Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach и Mercedes-Benz G
По време на реорганизацията Daimler ще сформира нова бизнес група, състояща се от подмарките Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach и Mercedes-Benz G. „Този ход ще оптимизира маркетинговите разходи с фокус върху продажбите с висок марж“, съобщава Automotive News . Неговите анонимни източници говорят за укрепването, разширяването и усъвършенстването на независимите марки. Премиерата на конгломерата трябва да се състои на автомобилното изложение IAA Mobility в Мюнхен (7-12 септември).
В средата на юни седанът Mercedes-Maybach S 680 4Matic и всъдеходът Mercedes-Maybach GLS 600 срещнаха с яхтения свят на Robbe & Berking като два луксозни начина на живот. Комбинирането с горещи спортни автомобили AMG и високопроходими автомобили G е много по-трудно да си представим.
Марката G за луксозни всъдеходи бе спомената на конференцията за актуализиране на стратегията през октомври 2020 г., но все още няма конкретика. Но е потвърдена електрическа версия на G-класата, наречена EQG.
Любопитното е, че първите букви в имената AMG, Maybach и G-класа допълват познатото съкращение AMG. Именно ателието от Афалтербах показва най-голям ръст на продажбите днес. Освен това се очаква групата да бъде ръководена от Филип Шимер, настоящият шеф на AMG. В ход е процес на проектиране и оценка на капацитета в различни области.